Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjemmeside program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så syns jeg dere gir litt feile svar når dere svarer at Fjellsame skal bruke Notepad.

Slik som jeg oppfatter det så har han ikke laget hjemmeside, og da er ikke akkurat Notepad aktuelt, jeg setter meg ned med notpad til tross for at jeg har laget et par sider selv.

 

Fjellsame: Frontpage som du får med i Office pakken fra Microsoft er en god begynnelse hvis du kan lite om det å lage hjemmeside.

Personlig så syns jeg Frontpage er et tungvint program, der man må kunne en del av Mircosoft sine måter å gjøre ting på.

Hvis du får tak i Macromeda sin Dreamweaver MX, så anbefaler jeg heller det programmet. Det har meget gode tourials som tar deg gjennom programmet på en VELDIG bra måte.

Dessuten så er hardware.no laget i Dreamweaver MX ;)

Lenke til kommentar
Personlig så syns jeg dere gir litt feile svar når dere svarer at Fjellsame skal bruke Notepad.

Slik som jeg oppfatter det så har han ikke laget hjemmeside, og da er ikke akkurat Notepad aktuelt, jeg setter meg ned med notpad til tross for at jeg har laget et par sider selv.

 

Fjellsame: Frontpage som du får med i Office pakken fra Microsoft er en god begynnelse hvis du kan lite om det å lage hjemmeside.

Personlig så syns jeg Frontpage er et tungvint program, der man må kunne en del av Mircosoft sine måter å gjøre ting på.

Hvis du får tak i Macromeda sin Dreamweaver MX, så anbefaler jeg heller det programmet. Det har meget gode tourials som tar deg gjennom programmet på en VELDIG bra måte.

Dessuten så er hardware.no laget i Dreamweaver MX ;)

Trudde hw var ferdig sak jeg.. slik som postnuke?

Lenke til kommentar

Selv begynte jeg med Namo webeditor, www.namo.com , kombinert med 1st page 2000, som jeg ikke husker url til.

 

Grunnen til at jeg ikke begynte med frontpage var pga at for å kunne bruke de fleste av scripta man får med frontpage trenger serveren støtte for frontpage extensions.

 

Namo, hadde et par fine, de var fine med tanke på at jeg var nybegynner, og kombinerer man det med de ca 150-200 scripta som fulgte med 1st page 2000 så var alt bra for min del :)

 

1st page har dessuten en veldig god hjelpeguide til hvordan du gjør ditt og datt. Bruker fortsatt namo i skrivende stund, det er dog kun til tables og er strålende fornøyd med det programmet :)

 

Problemet med namo er at det ikke er gratis :grumpy:

Men du kan jo laste ned en prøveversjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...