Nani95 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hva bruker man russebussen til under russetia? Man "ruller", men er det alt? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Sitter i bussen, drikker og har det morsomt sammen, så det blir vell bare å "rulle" rundt. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kle seg naken, smøre seg inn med peanøttsmør og seile bortover midtgangen, vel! Når alle ligger samlet i en haug foran, ved siden av sjåføren, begynner en gjerne å sleike peanøttsmøret av hverandre. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 ^ pics or it didn't happen helst fra en jentebuss Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Kle seg naken, smøre seg inn med peanøttsmør og seile bortover midtgangen, vel! Når alle ligger samlet i en haug foran, ved siden av sjåføren, begynner en gjerne å sleike peanøttsmøret av hverandre. Åja, nå skjønner jeg! Overbevist om å ha buss! Et annet spm.. Hvordan er det med maling av bussen? Omtrent alle busser ser jo helt konge ut på utsiden, så det kan vel ikke være malt av dem selv, eller..? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kle seg naken, smøre seg inn med peanøttsmør og seile bortover midtgangen, vel! Når alle ligger samlet i en haug foran, ved siden av sjåføren, begynner en gjerne å sleike peanøttsmøret av hverandre. Åja, nå skjønner jeg! Overbevist om å ha buss! Et annet spm.. Hvordan er det med maling av bussen? Omtrent alle busser ser jo helt konge ut på utsiden, så det kan vel ikke være malt av dem selv, eller..? De som investerer i en stor buss har nok også "profesjonelle" malere som maler på motivene. De kan jo også bruke en mal av noe slag for å legge utpå bussen og male selv, men jeg vil tro at de leier inn noen profesjonelle. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det store er å ha folie i stedet for maling. Giganstiske "klistremerker" som ser bedre ut og kan rives rett av når bussen selges neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå