karoald Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kristiansund N Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fotografert 1.Mai 2012--------------- Samansatt av 3.stk.bilder Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Fint panoramabilde du har fått til her! Artig å se på detaljer osv... Viser på en fin måte hvor fargerik "byen oss" er! Bra skarphet og vakre farger. Heldig du som var der på en så flott dag! God 4'er! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Måtte ein tur i år og å sjå utstillingen ved nordic light----mykje fint å sjå i år og----der var fleire "digiter" med bilder såg eg,som var flotte å sjå Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Måtte ein tur i år og å sjå utstillingen ved nordic light----mykje fint å sjå i år og----der var fleire "digiter" med bilder såg eg,som var flotte å sjå Hadde tenkt meg på utstillingene sist lørdag, men ble forhindret av snødekte veier.... (får se om jeg får tid til helga hvis da ikke snøen kommer tilbake ennu en gang).... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Flott panorama,men opplever noe hardt lys,mest i midt på bygningene der;) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Flott bilde og fint komponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg