Hrodebert Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noe mange alt har bemerket er hvor lite avstand det er mellom rammen og de trykkfølsome knappene i bunn. Et svært lett å aktivere ved uhell. Dette ser jeg på som en ganske betydelig designfeil. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Heller kanskje litt mot LG optimus 4x hd som min neste telefon. Tør du virkelig det med tanke på at LG er uhorvelig dårlig på å oppdatere telefonene sine? Artig å prøve noe nytt, og som i tillegg ikke er mainstream. Specsa er jo bra da. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Liker designet på den. Det er bare bra at den er rundere i kantene. Den blir nok mye mer behagelig å holde enn f.eks S2 og spesielt iphone med de skarpe kantene. Gleder meg til å bytte ut min gamle Desire 1 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Såg på video på spec arket på høyre side att den komer med 1.4Ghz som standar frekvens.. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 2,4x mer pixler, men samme GPU?? Takk, men neitakk. Alikavel grisebanker kraften i fra CPU'en og GPU'en i Galaxy S III Tegra 3 sønder og sammen i følge de testene som er ute nå. Det spørs vel hvilke tester man ser på... Begge to blir uansett "banket sønder og sammen" for å sitere deg selv av GPU i Apple A5 som er over 1 år gammel nå. 3 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Første som slår meg er at den ser billig ut i forhold til S2 og Note. Kan det virkelig se billigere ut en S2 ? Ja, det er iallefall min mening. Helt subjektivt, selvfølgelig. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Designet er kjedelig! men uansett det funfgerer helt supert slik det har gjort sI sII Note osv... Det er desverre slik telefnene er no, mye plast og en kjemmpe skjerm. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Trådløs lading blir litt stress når du vill bruke mobilen mens den lader , verfall med restrikjonene samsung har på under 10 % batteri, ringe, lese meldinger går så jeg kommer nok til å lade den med kabel ja du kan bruke handsfree men det er en minus edit: beklager eventule skrivefeil har ikke briller på Endret 3. mai 2012 av Panzerhansa 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg trodde vi var ferdige med de ekle avrundene kantene. Jeg vil ha noe mer firkantet, denne her var bare stygg! 1 Lenke til kommentar
epqr Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Syntes den så veldig snasen ut jeg. LItt for rundt i kantene var den, spessielt tydelig var det nederst. Men bortsett fra det synses jeg den så fin og stilfull ut. Spesfikasjonsmessig skuffer den heller ikke, var vel omtrent som forventet på hovedpunktene. Noen artige og noen nyttige funksjoner også! Er derimot redd for at skjermen blir altfor stor for det jeg ønsker meg i en telefon, tror det fort kan bli upraktisk.Har uansett ingen tanker om å oppgradere fra min S2, da så langt gjør at jeg trenger å gjøre kjapt og helt knrikefritt. Endret 3. mai 2012 av epqr 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Trådløs lading blir litt stress når du vill bruke mobilen mens den lader , verfall med restrikjonene samsung har på under 10 % batteri, ringe, lese meldinger går så jeg kommer nok til å lade den med kabel ja du kan bruke handsfree men det er en minus Veldig godt poeng det der egentlig Endret 3. mai 2012 av αкαѕнα Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noe mange alt har bemerket er hvor lite avstand det er mellom rammen og de trykkfølsome knappene i bunn. Et svært lett å aktivere ved uhell. Dette ser jeg på som en ganske betydelig designfeil. Spørs jo helt hvordan de har implementert det i praksis, det er ingen uoverkommelig teknisk oppgave å skille mellom trykking, og håndflater som kommer innpå pga holding. AtW Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Syntes faktisk at det er bra Samsung tar litt etter Apple. Apple skiller seg ut fra resten og har lenge levd på godt rykte og overdrivelse. Nesten litt artig å se på samsung presente sine ting som rene revolusjonene de også. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Likte ikke lilla. Blir hit på meg:). Elsket den Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Syntes faktisk at det er bra Samsung tar litt etter Apple. Apple skiller seg ut fra resten og har lenge levd på godt rykte og overdrivelse. Nesten litt artig å se på samsung presente sine ting som rene revolusjonene de også. Med litt godvilje gir jeg det showet der en svak treer. Fra teaserne og hele veien ut så var det for mye som ble for dumt og som ikke ga noe solid inntrykk eller var særlig overbevisende. 2 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Glad jeg har Glaxy Note, kommer nok ikke til å bytte den på lenge. Bare 4,8 tommer på sgs3? alt for lite for meg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg er spent på hvilke varianter som kommer til Norge. Tror neppe vi får både 16, 32 og 64 gb hit. Er det forresten også bekreftet at den har støtte for microSD? 50 gb dropbox er jo uansett bra. Hva med simkort? Vanlig eller micro? Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg er spent på hvilke varianter som kommer til Norge. Tror neppe vi får både 16, 32 og 64 gb hit. Er det forresten også bekreftet at den har støtte for microSD? 50 gb dropbox er jo uansett bra. Hva med simkort? Vanlig eller micro? microSD opp til 64gb og vanlig SIM. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 I så fall kan ingen klage på lagringskapasiteten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg