Lilac1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Samsung Galaxy S III: Designed for humans. 1 Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 "A perfect mix between nature and technology. Truly made for humans"Tror jeg blir kvalm. Skulle tro det var en parodi? Har de virkelig sniffet så mye gass fra smeltet plast at de tror de har oppfunnet hjulet hjulet på nytt? Har ikke hver telefon opp gjennom tidene vært laget for nettopp mennesker? Blir så dumt å ha dette som ypperste salgsargument.Ja, den ser snasen og teknologisk nyskapende ut, men lovprisningen vil jo ingen ende ta Tenkte det samme til jeg kom på iSheep's phun'en i teaser'n dems forleden. SGS3 derimot er laget for mennesker:p Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Må si jeg også er litt skuffet. Først til lanseringen; så på streamingen, det var nesten litt flaut, de skryter av den med tomme ord. Også var det nesten ikke applaus heller Designet er så som så, jeg syns det kunne vært mye bedre. Og hvorfor har de fortsatt en meny-knapp på bunnen? Den skulle ha blitt byttet med en multitask-knapp. Dyr var den også, rundt 5300 kr. Tror nok jeg holder meg til min S2 en stund til. Hjemstasten er multifunskjonstast. Hold inne denne Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Denne "keynoten" er det galeste jeg har sett. Skulle tro david lynch hadde regien 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 S Voice er Siri. Demonstrert ved å spørre om været m.m. Scan and match music er iMatch. Allshare cast er AirPlay. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Denne "keynoten" er det galeste jeg har sett. Skulle tro david lynch hadde regien Artig at dette kommer i fra en som tror at Apple's keynotes er bedre Endret 3. mai 2012 av Vindicator 4 Lenke til kommentar
Norravind Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 S Voice er Siri. Demonstrert ved å spørre om været m.m. Scan and match music er iMatch.Allshare cast er AirPlay. Huh...lukter mye krig etter hvert ja... Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det første som slo meg når jeg såg den var: Den såg helt jevlig stygg ut. Fy fader, trodde Samsung hadde lært seg design når de gidde ut en flott designmessig telefon SGS2. Altfor stor i tilleg. 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Apple og Samsung er jo bortimot de 2 eneste selskapene som betyr noe i mobilverden. De har jo 99% av all fortjeneste i markedet. Synd egentlig, for skulle gjerne sett ms og Windows 8 telefonene få en reel sjanse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Designmessig så den ganske jævlig ut på de første bildene, men på handsonklippet så den faktisk veldig pen ut. Når det kommer til specs er det jo absolutt ingenting å klage på, og trådløs ladning. Blir nok et bytte av mine gamle S. Endret 3. mai 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Synes telefonene begynner å bli for store. Solgte en HTC One X nå i kveld pga. at jeg synes den ble for stor. Og denne er jo hakket større enn One X. Hadde S2, og den var akkurat passe synes jeg. Endret 3. mai 2012 av KontraBass Lenke til kommentar
ikingkong Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar før en full test/review blir gjort?? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Klarer ikke og velge mellom denne og Htc one X 1 Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jaja.. Nå er det bare å vente på at folk får testet ut batteritiden. Godt mulig at HTC Desire'n min får hvile seg snart. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Første som slår meg er at den ser billig ut i forhold til S2 og Note. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Første som slår meg er at den ser billig ut i forhold til S2 og Note. Kan det virkelig se billigere ut en S2 ? 1 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 HTC One X forblir uovervinnelig! Ja helt til man ser på hva som faktisk er i telefonen.kan bytte batteri, kan ha ekstra minnekort og på toppen mer intern lagring. I det hele tatt, SGS3 ligger ett hestehode foran konkurrentene. Ikke mye, det er rikelig med teknologi som kan presses inn enda, men så skal det masseproduseres også. SGS3 har nok blitt forbigått opptil flere ganger når jeg skal bytte mobil om ett par år... Det er rikelig grunnet til å velge SGS3 over One X, designet er ikke ett av dem. Nå likte jeg ikke One X designet spesielt heller, den beste pakken fra HTC i denne omgang mener jeg er One S. Nå får man følge med litt og se at det ikke er noen feil slik som GPS på SGS. SGS2 ble jo mye en suksess fordi det var en solid mobil mer enn en direkte revolusjon da den kom. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Synes telefonene begynner å bli for store. Solgte en HTC One X nå i kveld pga. at jeg synes den ble for stor. Og denne er jo hakket større enn One X. Hadde S2, og den var akkurat passe synes jeg. Det er et rimelig lite hakk større... Mindre i faktisk volum... Dimensions SGSIII: 136.6 x 70.6 x 8.6 mm Volum: 82,9 cm2 HTC1X: 134.4 x 69.9 x 8.9 mm Volum: 83,6 cm2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg