Lionel_Luthor Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Liker designet bedre og bedre.. Syntes rett og slett den ser flott ut.. 5 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 hmmm, veit ikkje heilt om eg klarar å bli gira på denne telefonen. Mogleg eg hadde for høge forventningar. dessuten har eg ein galaxy nexus liggande. Skjermen er vel rimeleg identisk med den? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Seriøst den er jo nyskapende..slutt å klag å driiit i å kjøp den!!!!! 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 "A perfect mix between nature and technology. Truly made for humans" Tror jeg blir kvalm. Skulle tro det var en parodi? Har de virkelig sniffet så mye gass fra smeltet plast at de tror de har oppfunnet hjulet hjulet på nytt? Har ikke hver telefon opp gjennom tidene vært laget for nettopp mennesker? Blir så dumt å ha dette som ypperste salgsargument. Ja, den ser snasen og teknologisk nyskapende ut, men lovprisningen vil jo ingen ende ta De har tydeligvis lært av Apple stakkars Vindicator som har vært så stolt av at Samsung ikke drev på med slikt tull 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Solgte min S2 pga at jeg ikke liker Touchwiz, så det blir nok ikke Samsung igjen før de lar deg velge en standard Android rom istedenfor. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Solgte min S2 pga at jeg ikke liker Touchwiz, så det blir nok ikke Samsung igjen før de lar deg velge en standard Android rom istedenfor. LOL.. det var jo smart siden du kan velge blant en haug med forskjellige Launchere.. Epic fail... ^^ 6 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Trådløs lading... det er nesten nok for meg. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal ha denne. selv om den ikke er den peneste, så er den ihvertfall "riktig" størrelse i forhold til sgs2. Nei, trur dette blir saker jeg altså Lenke til kommentar
Peppermix Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Og der ble spekulasjonene mine om nok et knekkebrød til virkelighet. Da er det bare å glede seg til Windows Phone 8 samsung kan jo fortsatt finne på å lage en mobil med wp8 som ser like stygg ut.. men skjønner hva du tenker håper w8/wp8 og microsofts økosystem slår an! Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 3. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2012 Plastic fantastic much? Hva skjedde med å lage telefoner i metall? Er det bare Nokia som klarer å lage telefoner som ikke faller fra hverandre om du holder dem feil? Det som skjedde var at plast er ett bedre materiale, og metall stort sett appellerer til folk som er mer opptatt av at telefonen skal føles solid, enn at den faktisk er solid.. AtW 10 Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det smerter meg å si det, men jeg synes Samsung blir mer og mer lik Apple i det meste de gjør, dessverre. Virker som de fokuserer mer og mer på software enn hardware. Jeg har nemlig alltid likt Samsung fordi de b.l.a. har presset markedet m.t.p. hw specs, men ser nå at det har endret seg. De har jo ikke engang opplyst om hvor mye RAM den har (ala Apple). Ikke har de nevt GPU heller, som jeg kan forstå siden den har samme GPU som SGS2 (mali400, selv om den er klokket høyere) Sorry Samsung, dette holder ikke for meg hvertfall. Hadde den enda hatt Mali-T604 hadde jeg i det minste vært intressert, men når de disker opp med en pentile skjerm i tillegg, så blir det litt for mye å fordøye. De fleste software løsningene som SGS3'en har kommer til å blir porta til SGS2'en uansett. (hallo xda:p) Hopper over denne og holder meg til SGS2'en min et år til for så å vente på SGS4 som om et år bør ha quad A15 + Mali-T658. 1 Lenke til kommentar
Pangros Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bare at den har større batteri enn Htc One X e god nok grunn til å oppgradere. Bestillt! Lenke til kommentar
Populært innlegg swikstor Skrevet 3. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Solgte min S2 pga at jeg ikke liker Touchwiz, så det blir nok ikke Samsung igjen før de lar deg velge en standard Android rom istedenfor. Endret 3. mai 2012 av Kion 17 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bare jeg som fikk assosiasjoner til iPhone 3G? Ikke spesielt lik i mine øyne. Men det nye designet er ikke mer en helt ok i mine øyne. Er også litt skaptisk til at den er såpass stor. AtW Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tro om det er mulig å ta av bakside å bytte batteri, Såg mer ut som att det hadde blitt apple aktig så du ikke får bytte om du må. Men det finner vi vel ut.. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Synes den var pen jeg... hva er det som gjør den stygg? : S 2 Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Touch wizen deres er jo noe drit da... clean android ftw! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tro om det er mulig å ta av bakside å bytte batteri, Såg mer ut som att det hadde blitt apple aktig så du ikke får bytte om du må. Men det finner vi vel ut.. Jo, du kan bytte Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Heller kanskje litt mot LG optimus 4x hd som min neste telefon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg