Tåkelys Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Grei nok til at jeg blir å kjøpe den Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 S3 ser helt grei ut den. Er ikke noe "MÅ HA!" telefon, men jeg tviler ikke på at det er en veldig god telefon. Designet er subjektivt, og jeg er ikke så ekstremt glad i runde kanter, men men. Not bad, but not great. Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Vinner ikke design prisen i år heller og det er jo bare en SGII S på en måte..middles oppgradering 2 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Flott tlf med flotte specs vet ikke om jeg skifter ut Note'n med denne men den virker absolutt spennende Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 På avstand så ser den hvite utgaven ut som en Sensation XL... 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 lol, pentile. Kos dere med synlige piksler 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ikke særlig imponert av designet. Synes Nexus ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
hreple Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Liker også fargevalget. Jeg kan velge überfemi-hvit eller sexleketøy-lilla. GODT JOBBET, SAMSUNG! 5 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 lol, pentile. Kos dere med synlige piksler Var det alt du hadde å komme med? Du begynner å bli slapp 7 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 lol, pentile. Kos dere med synlige piksler Var det alt du hadde å komme med? Du begynner å bli slapp Han er en parodi på egen signatur nå. ^^ 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Plastic fantastic much? Hva skjedde med å lage telefoner i metall? Er det bare Nokia som klarer å lage telefoner som ikke faller fra hverandre om du holder dem feil? Merker jeg hadde mye større forventninger enn det de serverte. SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast. Wave 3 har i min mening mye penere design. Og det er metall å spore. Svakt, Samsung. Svakt. Er det noen som helst grunn til å velge denne fremfor One X? 2 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 "SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast." Hvor har du det fra? 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Dette blir himmel, skal oppgradere fra en gammel Samsung Galaxy Spica! 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har selv hatt telefon med metall bak før og kan ikke si det er så mye bedre enn plast. Så lenge jeg slipper plasten som er blank og fettsulten. Matt plast er ekstremt mye bedre og ser mye bedre ut enn blank plast. 2 Lenke til kommentar
hreple Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Enig - hvorfor velge denne over One X - som utvilsomt ser bedre ut. Noen techies som tror det blir voldsomme forskjeller i hastighet? Har aldri merket at S2 var treg uansett - så vet ikke helt når man eventuelt skulle merke noe. Og ja - hvorfor ikke noe metall? Jeg hadde glatt betalt for et bedre - strammere og sintere design med noe annet enn pur plast. Tror telefonen blir god - bevares - men hadde virkelig håpet på litt mer ... snasenhet? 3 Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 argh stygg=S de hadde så my kule konsept bilder å velge imellom så gikk de helt feil vei.. 2 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Plastic fantastic much? Hva skjedde med å lage telefoner i metall? Er det bare Nokia som klarer å lage telefoner som ikke faller fra hverandre om du holder dem feil? Merker jeg hadde mye større forventninger enn det de serverte. SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast. Wave 3 har i min mening mye penere design. Og det er metall å spore. Svakt, Samsung. Svakt. Er det noen som helst grunn til å velge denne fremfor One X? Du har jo ikke riktig bilde engang Endret 3. mai 2012 av Belfez 5 Lenke til kommentar
znaffe Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 håper det blir mulig å kjøpe ruglete bakdeksel, slik som det på Galaxy Nexus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg