Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Kommer nok kanskje til å teste den ut fram til iPhone 5 kommer. Ser ut som at valget ender på Iphone i år også :)

 

Jaha?

 

Hva er det med denne "ikke eksisterende" iPhone 5 som er så bra som gjør at du foretrekker den?

 

Den er vel laget med magi i år også. Hvor bra den blir er avhengig av hvor mye av overskuddet sitt Apple er villige til å gi slipp på. Om de skal ha samme marginer så får de neppe kjøpe like god hardware som sitter i S3 eller One X. Da blir det i beste fall en evolusjon (som selvsagt forandrer alt). Den største spenningen ligger egentlig i om app-mappen blir flyttet ett hakk ned i hierarkiet og dermed gir OS'et mer frihet slik man har vert vant med i Android siden --- lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha?

 

Hva er det med denne "ikke eksisterende" iPhone 5 som er så bra som gjør at du foretrekker den?

Er vel bare det at jeg generelt er glad i iPhone.

Har ikke klart å bli like glad i en Galaxy S2 som jeg har blitt i en iPhone 4S hvertfall.

 

Og når man ser på ryktene og spekulasjonene rundt iPhone 5, så ser det ikke ut som de har tenkt til å svikte oss i år heller :)

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal selv ha sg3 men om iphone 5 blir rå går jeg tilbake:)

 

Tviler på at iPhone 5 blir så rå om den kun vil fortsette med 3.5 tommers skjerm. Man blir jo enormt begrenset på hva man kan gjøre med en så liten skjerm så.

 

Bare for å ta et godt eksempel. Bare se på Samsung Galaxy Note på hva den kan gjøre. Hva den kan gjøre er noe som forblir en drøm for alle iPhone brukere.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

For deg ja! Jeg vet om mange som ikke vil ha større skjerm en 3.7. Pga deres bruk passer den størrelsen. Du må være ganske naiv om du tror en 4.2 - 5" skjerm er den rette for alle....

 

Og btw, iphone kommer med 4" til høsten ifølge de føeste ryketer fortiden. Men for mange er større for stort

Endret av Christoffero89
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må være ganske naiv om du tror en 4.2 - 5" skjerm er den rette for alle....

 

Javel?

 

http://www.phonearena.com/news/4-inches-to-4.5-inches-is-the-sweet-spot-for-smartphone-screen-size-says-survey_id28080

 

Får håpe Apple innser at folk ikke vil ha så småe skjermer som 3.5 tommers skjerm på mobiler i dag. Eneste grunnen for at så mange kjøper iPhones er ikke på grunn av skjermstørrelsen.

 

Etter å ha brukt min Samsung Galaxy Note i noen dager nå, så har jeg faktisk et stort problem med å gå tilbake til en Samsung Galaxy S II, siden jeg da synes at skjermen på 4.3 tommer er AAAAAAAAAAALT for liten.

 

Har man satt seg ned å utforsket en Samsung Galaxy Note fullt ut i noen dager og sett hvor enormt bra opplevelsen blir med en 5.3 tommers skjerm og ser på hvilke muligheter en Galaxy Note har, så er man solgt og man vil aldri gå tilbake til noe mindre.

Lenke til kommentar

Jeg selv foretrekker 4" skjerm men det betyr ikke at alle vil ha så store skjermer. Som sagt kjenner eg flere som vil ha under 4". Dette vet jeg pga vi har snakket om det i vennelretsen. Derfor folk har forskjellige behov og ønsker.

 

Selv om den linken viser de fleste,vil ha stor skjerm betyr ikke det. Alle vil ha...

 

 

Fs så er jo note alt for stor telefon for de fleste ifølge den linken du linket til men for deg var note den perfekte størrelsen. Samme er det omvendt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg selv foretrekker 4" skjerm men det betyr ikke at alle vil ha så store skjermer. Som sagt kjenner eg flere som vil ha under 4". Dette vet jeg pga vi har snakket om det i vennelretsen. Derfor folk har forskjellige behov og ønsker.

 

Selv om den linken viser de fleste,vil ha stor skjerm betyr ikke det. Alle vil ha...

 

 

Fs så er jo note alt for stor telefon for de fleste ifølge den linken du linket til men for deg var note den perfekte størrelsen. Samme er det omvendt...

 

Nei, men de FLESTE vil ha 4 tommer eller større.

Lenke til kommentar

Jeg selv foretrekker 4" skjerm men det betyr ikke at alle vil ha så store skjermer. Som sagt kjenner eg flere som vil ha under 4". Dette vet jeg pga vi har snakket om det i vennelretsen. Derfor folk har forskjellige behov og ønsker.

 

Selv om den linken viser de fleste,vil ha stor skjerm betyr ikke det. Alle vil ha...

 

 

Fs så er jo note alt for stor telefon for de fleste ifølge den linken du linket til men for deg var note den perfekte størrelsen. Samme er det omvendt...

 

Nei, men de FLESTE vil ha 4 tommer eller større.

 

Nei de fleste vil ha mellom 4 og 4.7. Så hvorfor kjøpte du noe de fleste ikke vil ha?.... Altså større en de fleste? Fordi du foretrekker større en de fleste? Skjønner du ikek at folk er forksjellige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist noen er i tvil om de skal ha S3 eller en apple telefon..

 

Se disse http://www.youtube.c...eature=view_all

 

Og forstå hva som blir sakt så er det ingen tvil lengere...

 

Hehe, fint at du poster min spilleliste på YouTube her da :green:

 

Nå er den jo skrevet ned i min signatur da. Men skader jo ikke å linke den flere plasser da.

 

EDIT: La til del 5 av 5 inn i spillelisten min nå.

 

http://www.youtube.com/watch?v=q5A4k1bDV0s

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg selv foretrekker 4" skjerm men det betyr ikke at alle vil ha så store skjermer. Som sagt kjenner eg flere som vil ha under 4". Dette vet jeg pga vi har snakket om det i vennelretsen. Derfor folk har forskjellige behov og ønsker.

 

Selv om den linken viser de fleste,vil ha stor skjerm betyr ikke det. Alle vil ha...

 

 

Fs så er jo note alt for stor telefon for de fleste ifølge den linken du linket til men for deg var note den perfekte størrelsen. Samme er det omvendt...

 

Nei, men de FLESTE vil ha 4 tommer eller større.

 

Nei de fleste vil ha mellom 4 og 4.7. Så hvorfor kjøpte du noe de fleste ikke vil ha?.... Altså større en de fleste? Fordi du foretrekker større en de fleste? Skjønner du ikek at folk er forksjellige?

 

Ehm, du svarte akkurat på det jeg sa at de fleste vil ha skjermer som er 4 tommer eller større. Så hva var poenget med din post her da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...