Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Noen som har greie på slikt som kan gi et estimat på hvor lenge batteriene vil vare på denne? Hadde en HTC Desire HD som knapt holdt ut dagen, selv ved moderat bruk. Orker ikke det ladehelvetet en gang til..

Vanskelig å gi noe estimat, da det avhenger helt av hvordan man bruker telefonen og har den oppsatt.

Det kommer vel snart noen tester som viser hvor bra ytelse og levetid den har.

 

Fordelen med disse galaxyene er at de har bakdeksel og batterier som kan byttes ut. Man kan dermed doble kapasiteten om man ønsker.

Dobbel kapasitet vil vel si tilnærmet dobbel størrelse på batteriet? Eller tenker du på en løsning hvor batteriet dobles og det følger med nytt bakdeksel (mao. at telefonen gjerne blir 1 cm tykk)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dobbel kapasitet vil vel si tilnærmet dobbel størrelse på batteriet? Eller tenker du på en løsning hvor batteriet dobles og det følger med nytt bakdeksel (mao. at telefonen gjerne blir 1 cm tykk)?

Ja jeg tenker på tykkere batteri og nytt bakdeksel. Det er viktig at man da velger et kvalitetsbatteri og ikke billige kinakopier med fake ytelse. Jeg synes ikke det er noen stor ulempe med tykkere telefon. På min SGS2 så gir det faktisk et godt grep når man holder telefonen. :)

Lenke til kommentar
Jeg bokstavelig talt digger designet. Ja baksiden er kjedelig men mange har deksler der uansett. + Du ser på baksiden og design sånn ca den første uken du har telefonen, deretter driter du i det :p
Du tar designet og graver det opp eller ned?AtW

 

Sier bare at jeg synes forsiden av telefonen ser bra ut. (Se bildet i artikkelen "så mye koster Galaxy SIII"). Og at det som folk ser ut til å klage på, nemlig baksiden, er mer eller mindre irrelevant.

Lenke til kommentar
Jeg bokstavelig talt digger designet. Ja baksiden er kjedelig men mange har deksler der uansett. + Du ser på baksiden og design sånn ca den første uken du har telefonen, deretter driter du i det :p
Du tar designet og graver det opp eller ned?AtW

 

Sier bare at jeg synes forsiden av telefonen ser bra ut. (Se bildet i artikkelen "så mye koster Galaxy SIII"). Og at det som folk ser ut til å klage på, nemlig baksiden, er mer eller mindre irrelevant.

 

Riktig, så det er ikke noe bosktavelig talt med diggingen din? :)

 

AtW

Lenke til kommentar

http://crave.cnet.co.uk/mobiles/samsung-galaxy-s3-c-pen-stylus-and-accessories-revealed-50007840/

 

Er litt spent på de flip-coverene som Samsung har lovet kommer. De skal vist erstatte bakdekselet og ikke bare være noe som blir klipset på. De vil neppe beskytte telefonen mot fall der den faller med siden på hardt underlag. men som beskyttelse i veske/lomme vil de nok dekke behovet.

 

Protective cover høres jo også greit ut. 1.3 mm tykk sak som gjør sgs3 vanntett.

 

Allshare cast hub høres også ut som noe jeg kan tenke meg å bruke. I dag bruker jeg blu-ray-spilleren til dette, og flytter på 720p serier på en minnepinne. Ikke helt umulig at en kombinasjon av airdroid og denne dingsen blir erstatningen.

Lenke til kommentar

Har SII nå og har egentlig ingen grunn til å skifte. men.....

 

Det kommer mye kritikk av design, og ved første titt så var jeg også enig. Etter å ha kikket gjennom galleriet på samsung sine hjemmesider er jeg ikke like negativ.

Den blå liker jeg ikke, det blå "mettaliic-like" utseende, ser stripet og lite tiltalende ut.

Den hvite versjonen, og jeg er egentlig en "hvitt-hater" når det gjelder dippedutter, overrrasker meg faktisk positivt. Looken når jeg ser bilder av telefonen fra siden liker jeg.

SÅ selv om jeg egentlig vare vil ha "mørke" (svarte) telefoner, og på ingen måte trenger ny telefon, så er det noe som ligger i bakhodet og sier "legg inn en bestilling, slik at du er langt fremme i køen når den kommer"!

 

Så får vi se om det er fornuften eller lysten som seirer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jepp, dette var noe av det styggeste jeg har sett! Og her er grunnen:

 

The Samsung Galaxy S III: The First Smartphone Designed Entirely By Lawyers

Vi kan vel mer eller mindre skylde på Apple for stygt design altså, samt dårligere produkter fra alle produsenter fremover? Sukk. :(

 

Man kan vel heller skylde på designavdelingen hos Samsung som ga blanke i andres IP.

Andre produsenter klarer å lage smekre mobiler uten å dilte etter andres design i samme grad som Samsung gjør/har gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jepp, dette var noe av det styggeste jeg har sett! Og her er grunnen:

 

The Samsung Galaxy S III: The First Smartphone Designed Entirely By Lawyers

Vi kan vel mer eller mindre skylde på Apple for stygt design altså, samt dårligere produkter fra alle produsenter fremover? Sukk. :(

 

Man kan vel heller skylde på designavdelingen hos Samsung som ga blanke i andres IP.

Andre produsenter klarer å lage smekre mobiler uten å dilte etter andres design i samme grad som Samsung gjør/har gjort.

 

Nei, vi kan skylde på advokatfjomper som prøver å eie "rektangulære telefoner".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...