Kurt Lekanger Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Slik er den nye toppmodellen alle har ventet på. Samsung Galaxy S III er lansert Lenke til kommentar
Populært innlegg rullestol Skrevet 3. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2012 Sånn passe stygg da.. 13 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bare jeg som fikk assosiasjoner til iPhone 3G? 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Den var ikke pen for å si det sånn. Galaxy s2 så mye bedre ut ja. Ble ikke fristet til å bytte ut min Galaxy nexus. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Super AMOLED ja, så da blir det Pentile igjen. Jeg er ikke direkte imponert, men det er jo en grei oppgradering for SII-folket. Jeg holder meg til Noten en god stund til. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Da er det noe veldig feil med dine øyne om du syntes den ligner på en av iPhone versjonene. Selv venter jeg på skikkelige bilder og eventuelt andre farger før jeg sier min mening. Hvite telefoner er generelt ikke noe fine. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Stikk innom Androidcentral.com. De har hands-on http://www.androidce...axy-s-iii-hands Endret 3. mai 2012 av LordManhattan 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jaja. Da går sikkert prisen på SGS2 ned så kan jeg kjøpe den istedenfor Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-iii-preview-hands-on/ engadget har også hands on. Ser ikke helt hva som er så ekstremt stygt og æsj med telefonen da den ser helt standard ut. Igjen så er meninger om utseende subjektivt. Til de som fortsatt har lyst til å kverulere om at den ligner på iPhone så er den nok langt ifra det. 6 Lenke til kommentar
hreple Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tarvelig design, må jeg si. Nesten mer fornøyd med S2, og den er ikke noe fruktfat den heller. Hehe. Nå får vi se hva Apple hoster opp som unnskyldning for Iphone 5. Må også få tafset på HTC One X, tror jeg. Men sånn bottom line - eh ... den ser litt ... anonym og nesten utdatert ut. Jeg tenker Galaxy S. Hrmf - ble nesten litt skuffet nå, kjente jeg :/ 4 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Likte at trådløslading blir mulig (opsjon), at den har microSD og har versjoner på inntil 64GB. Ellers var vel det meste som forventet fra Samsung. 5 Lenke til kommentar
esprun Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Likte fronten på den sorte veldig godt, men baksiden var fremdeles kjip. Den hvite var litt bedre på baksiden, så er litt spent på å se den "close up". uansett ikke spesielt imponert over designet. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 HTC One X forblir uovervinnelig! Lenke til kommentar
esprun Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Stikk innom Androidcentral.com. De har hands-on http://www.androidce...axy-s-iii-hands her så det meget mye bedre ut designmessig på bildene. Faktisk ok+ design. ikke kjempeimponert, men det viktigste for min del er funksjonene! =) 2 Lenke til kommentar
xitd Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Likte den jeg, så blir vel å bytte ut GNex'n, selvom jeg ikke hadde planer om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg