dag1234 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Så var det slutt på helligdagene. Greit det, litt kjedelig når hele verden stopper opp i aldri så mange dager. Jakken er MTM, resten er rett fra maskin. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Ny runde under nålen. Denne gang for å minnes min klesinteresse; en paisley. Umiddelbart synes jeg den ser litt naken ut, og det kan være jeg velger mer farge på den. Vi få se hvordan dette går seg til. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 3.søndag etter påske. Dress; Withcomb & Shaftesbury Skjorte (ny) og slips: CT PS: Berg & Berg Strømper: Falke Klokke: Orient Sko: Allen Edmonds Krakk: IKEA Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 YOLO; åssa var han hindu... 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Skjorten er MTM. Var i går dette, da. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Heldigvis går det jaffal mot vår, om ikke annet. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 ^ Den jakken der er en av mine all-time favourites av de utallige plaggene du har postet. Helheten var også utrolig fin og godt sammensatt. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Takk for hyggelig tilbakemelding, August. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Jakke fra Gieves & Hawkes, skjorte fra Whitcomb & Shaftesbury. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Ute til lunsj. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Den får ikke luftet seg så mye, denne, og snart er det slutt på sesongen. Men i dag var det fremdels kjølig. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Ny runde, mere blekk, mere smerte. Vi får se hvordan dette går seg til når dette får grodd og roet seg, men jeg synes fremdeles ikke dette er en spesielt fint tattis. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Dagens. Tanken var brunt og blått, glatt og grovt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Stilen din er til inspirasjon for oss andre dødelige. Prøver så godt eg kan å emulere den på mitt sterkt begrenset budsjett. Skal si det som det er, eg er feit. Men går stort sett i chinos, fin skjorte og blazer. Kan legge ut et bilde etterhvert. ^^ 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Takk for hyggelig kommentar, Netrum. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Da er det off to London igjen. Har avtale med W&S i morgen, men skal primært se på stoff til vinterklær. Prøvde å få en avtale med Steed, men det lot seg ikke gjøre. Sko er det som står høyest på prioriteringslisten, og noen lettere sommerjakker. Der har jeg ikke så mye å skilte med. I dag var det denne. 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Gøy med ny Londontur, Dag! Hva slags sko ser du for deg? (Du har aldri beveget deg over i bespokesko-verdenen?) 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2016 Nei ikke riktig enda, men de kommer vel det og, EJN. Det ble disse fra Crockett & Jones. Pene i tøyet guttene hos C&J: Og disse fra Cheaney. Blir nok brukt mye begge to, jeg går jo mye i brunt og i en god det mer casual som tweed og sånt. De har veldig mye fint det, hyggelige mennesker som jobber det, og. Fant ingen RTW-jakker som falt i smak. Så ble det en tur innom Whitcomb & Shaftesbury for å ta ut stoff til en sommerjakke. Det ble det brune her, og noen lys grå/stone bukser til. Stakkars John var lett stresset; fire nye kunder bare denne dagen. Det skyldes positiv omtale. http://www.permanentstyle.co.uk/2015/10/whitcomb-shaftesbury-foreign-bespoke.html Ellers så ble det jo en runde innom CT, men handlet mest til nevøen som var med denne gang. Sånn var jeg kledd i går. Så var det videre for å besøke sønnen som fyller året om få dager. Da går vi på pub, det hører med. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Denne begynner å trekke på årene den, og. Bestilt til 50-årsdagen. Blir ikke så ofte brukt. Slipset og ps innkjøpt i går. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Dressen er en av favorittene, den først fra English Cut. Fire år har den rukket å bli. Skjorte er MTM fra Turnbull and Asser. Sko fra Cheaney kjøpt forrige uke i Jermyn Street. Slips og PS er handlet inn hos Walters of Oxford i Turl Street for to dager siden, en sjarmerende butikk med egen frisørsalong. Pinsedag ble det tid til morgensang hos Dominikanerne, som i Oxford går under navnet Black Friars. Radcliffe Camera er et fantastisk bibliotek som blant annet har originalen til Magna Carta. Her er også en snei av Brasnose college til høyre i bildet. Den moderne tid har inntatt Christ Church, og godt er det. Sukkenes bro, akkurat som i Venezia - selv om studentene her gjerne sukker over litt andre utfordringer. Eksamenslokalet i Oxford, her har mang en kappekledd student tråkket over dørstokken med skjelvende bein for å komme ut som vrak noen timer seinere. Det aller mest høythengende All Souls College, som kun tar opp de flinkeste undergradiates fra Oxford. Noen år finner de ingen de mener er dyktige nok, og da står studieplassen tom. Men de som blir tatt opp betaler ingen skolepenger; det kan fort koste 400.000,- i året å studere i Oxford. All Souls er kjent/beryktet for sine ettords eksamener; kandidaten får oppgaver som består kun av ett ord, så må de skrive ut fra det faget de avlegger eksamen i. Alle som har vært i Stavanger har sett Anthony Cormleys Rustne menn; det finnes noen i Oxford og. Nesten som en hilsen fra en gammel kjenning hjemmefra. Her var målet for reisen min. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå