Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Det er greit nok å ikke rushe spillet og dinge 20 levler om dagen. Det er alikevel en feil i designet når man har gjort alle quests og skyshards og neste område er mellom 5-10 levler over. Blir litt som age of conan som lanserte halvferdig spill uten nok quests. Ellers er det morro spill men jeg irriterer meg over store sopper og flyvende maneter.

 

Er noe du gjær gærnt i spillet , er jo quester overalt og jeg er alltid 2-3 lvls over dem. Sikker på at du explorer riktig ? Dette er er ikke som Donald Duck-spillet WoW ,,,,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Såpass mye bugs i spillet nå at jeg har like godt bestemt meg for å ikke spille mer. Tar meg en ferie ifra Tamriel og kommer til bake om noen mnd. Kanskje i PS4 versjonen om den viser seg å være brukbar.

 

attachicon.gifgeek_vacation.jpg

Hvilke bugs du sliter med? Eneste problemet mitt er at det av og til henger seg opp på loading ved skifte av zone.. Men ellers fungerer det meste :)

 

 

Har vært minimalt i starten, men nå som jeg er lv 22 så begynner det å bli litt for mange quests som ikke virker. Samt laste skjerm som du nevner, men det løser en ved å ALT+F4. Men ellers så er det problemer med å gå i dungeon med andre. Når du har kommet i samme fase etter endel forsøk så er det flere som blir markert som DC i gruppe vinduet og pila som er over hode dobles for alle og den øker i størrelse slik at du i visse vinkler ser bare en haug med piler....holdt på å le meg ihjel idag i en dungeon.

 

Jeg og dem andre så omtrent ikke hva vi dreiv med... :D

 

Så en liten ferie så kommer jeg tilbake tenker jeg. Ikke kommet lenger en lv 22 så mulig jeg rett og slett venter helt til PS4 versjonen. Er litt spent på hvordan den vil være.

Lenke til kommentar

Er noe du gjær gærnt i spillet , er jo quester overalt og jeg er alltid 2-3 lvls over dem. Sikker på at du explorer riktig ? Dette er er ikke som Donald Duck-spillet WoW ,,,,

 

Enig med han her. Jeg er fortsatt i Stonefalls på lvl 15, og nå da jeg er svært nært lvl 16 har jeg endelig sett quester på lvl 15 dukke opp. Selv om jeg bare har fire, fem quester igjen i hele området (trodde jeg!) får jeg standig nye quester. Endelig ferdig med en quest chain? Da står det som regel en fyr noen meter unna og vil ha oppmerksomheten min. Jeg går dit han vil, og har som regel to, tre quester til i journalen på vei dit. Sigh... Kommer jo aldri til neste område, til tross for at questene jeg har der er lvl 15, og dermed blir ett level under meg når jeg kommer dit. Og det før jeg i det hele tatt begynner med dungeons osv. Har gjort én dungeon så langt, og det gikk til helvete med ekspressfart. :p

 

Btw ikke glem at quests bare er en måte å få XP på. Andre måter er å ta bossen i en public dungeon for første gang (trenger ikke quests for dette), utforske nye steder, lese bøker, ta world-bosser og så videre.

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er greit nok å ikke rushe spillet og dinge 20 levler om dagen. Det er alikevel en feil i designet når man har gjort alle quests og skyshards og neste område er mellom 5-10 levler over. Blir litt som age of conan som lanserte halvferdig spill uten nok quests. Ellers er det morro spill men jeg irriterer meg over store sopper og flyvende maneter.

 

Dette er er ikke som Donald Duck-spillet WoW ,,,,

 

 

Om du prøver å virke kul å "voksen" ved kommentarer som dette så kan jeg meddele at det virker mot sin hensikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du prøver å virke kul å "voksen" ved kommentarer som dette så kan jeg meddele at det virker mot sin hensikt.

 

Å rakke ned på fyren virker heller ikke helt som du kanskje tror. :p Det er stor forskjell på WoW og ESO. WoW lar deg nå betale for å nå maks level med en gang, mens levels i ESO stort sett er meningsløst. Dermed blir WoW et spill som handler om å nå maks level raskest, mens ESO er et spill som handler om å utforske, ta ting med ro og bare ha det moro. Problemet er at mange unge ikke har tålmodighet nok til sånt, dermed blir spillerne i ESO forhåpentligvis mer moden enn spillere i WoW. I gjennomsnitt, så klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Såpass mye bugs i spillet nå at jeg har like godt bestemt meg for å ikke spille mer. Tar meg en ferie ifra Tamriel og kommer til bake om noen mnd. Kanskje i PS4 versjonen om den viser seg å være brukbar.

 

attachicon.gifgeek_vacation.jpg

Hvilke bugs du sliter med? Eneste problemet mitt er at det av og til henger seg opp på loading ved skifte av zone.. Men ellers fungerer det meste :)

 

 

Har vært minimalt i starten, men nå som jeg er lv 22 så begynner det å bli litt for mange quests som ikke virker. Samt laste skjerm som du nevner, men det løser en ved å ALT+F4. Men ellers så er det problemer med å gå i dungeon med andre. Når du har kommet i samme fase etter endel forsøk så er det flere som blir markert som DC i gruppe vinduet og pila som er over hode dobles for alle og den øker i størrelse slik at du i visse vinkler ser bare en haug med piler....holdt på å le meg ihjel idag i en dungeon.

 

Jeg og dem andre så omtrent ikke hva vi dreiv med... :D

 

Så en liten ferie så kommer jeg tilbake tenker jeg. Ikke kommet lenger en lv 22 så mulig jeg rett og slett venter helt til PS4 versjonen. Er litt spent på hvordan den vil være.

 

 

kan løse lasteskjerm problemet med å legge til eso.exe fila i lista for tillate program i windows brannmuren.

funka for meg og alle andre jeg vet om som ha det problemet

Lenke til kommentar

Hallo , jeg trenger litt hjelp her. Jeg skal skaffe meg Eso til xbox one i juni. Lurer på hva slags klasse jeg børr velge. Jeg har tenkt å bruke 2 sverd , Heavy armor å spille som high elf. Jeg liker å ha muligheten til å heale meg selv uten å bare bruke portion, Senere vil jeg ha muligheten til å bruke 2 sverd å bue på siden som en langdistanse. Hva slags klasse burde jeg velge ? Jeg prøvde Nightblade i betan , men det var ikke noe for meg

Lenke til kommentar

Hallo , jeg trenger litt hjelp her. Jeg skal skaffe meg Eso til xbox one i juni. Lurer på hva slags klasse jeg børr velge. Jeg har tenkt å bruke 2 sverd , Heavy armor å spille som high elf. Jeg liker å ha muligheten til å heale meg selv uten å bare bruke portion, Senere vil jeg ha muligheten til å bruke 2 sverd å bue på siden som en langdistanse. Hva slags klasse burde jeg velge ? Jeg prøvde Nightblade i betan , men det var ikke noe for meg

 

Templar.

Lenke til kommentar

Hallo , jeg trenger litt hjelp her. Jeg skal skaffe meg Eso til xbox one i juni. Lurer på hva slags klasse jeg børr velge. Jeg har tenkt å bruke 2 sverd , Heavy armor å spille som high elf. Jeg liker å ha muligheten til å heale meg selv uten å bare bruke portion, Senere vil jeg ha muligheten til å bruke 2 sverd å bue på siden som en langdistanse. Hva slags klasse burde jeg velge ? Jeg prøvde Nightblade i betan , men det var ikke noe for meg

Hvis du vil kunne heale uten å bruke potions, bør du velge Templar. De har et eget skill tree for healing, så du kan plukke med en heal eller to derfra, i tillegg til å bruke to sverd.

 

Er for øvrig enig i at det er litt for få quests, eventuelt at man får for lite xp fra dem. Nå for tiden er jeg iallfall noen lvler under det jeg egentlig burde vært for at questene skulle gått knirkefritt. Og er det noen som faktisk har kjøpt en hest med in-game currency? Det er jo helt vanvittig dyrt, er lvl 17, og mangler fremdeles rundt 8k.

Lenke til kommentar

 

Hallo , jeg trenger litt hjelp her. Jeg skal skaffe meg Eso til xbox one i juni. Lurer på hva slags klasse jeg børr velge. Jeg har tenkt å bruke 2 sverd , Heavy armor å spille som high elf. Jeg liker å ha muligheten til å heale meg selv uten å bare bruke portion, Senere vil jeg ha muligheten til å bruke 2 sverd å bue på siden som en langdistanse. Hva slags klasse burde jeg velge ? Jeg prøvde Nightblade i betan , men det var ikke noe for meg

Hvis du vil kunne heale uten å bruke potions, bør du velge Templar. De har et eget skill tree for healing, så du kan plukke med en heal eller to derfra, i tillegg til å bruke to sverd.

 

Er for øvrig enig i at det er litt for få quests, eventuelt at man får for lite xp fra dem. Nå for tiden er jeg iallfall noen lvler under det jeg egentlig burde vært for at questene skulle gått knirkefritt. Og er det noen som faktisk har kjøpt en hest med in-game currency? Det er jo helt vanvittig dyrt, er lvl 17, og mangler fremdeles rundt 8k.

 

 

Nightblade med Siphon funker også svært bra som self-heal. Dette med klasser er for øvrig gjenngått svært grundig noen hundre ganger i denne tråden, så ser ikke helt poenget med å diskutere det enda en gang. Men dette er neppe siste. Sukk...

 

Få quests? Loowut? :p Det er quests så godt som over alt. Bare våg å gå ut av hub-ene fra tid til annen. Det gjelder å faktisk utforsker kartet, og ikke bare gå fra quest til quest. Og som sagt så utallige ganger før er quests bare en liten måte å få XP på. Man får mer ved å utforske, crafte, ta world-bosser, ta public dungeons og så videre. Dette er ikke WoW. Det handler ikke om å nå maks level så raskt som overhodet mulig, men om å ta det med med ro, nyte spillet og utforske. Da vil man ha mer enn nok XP til enhver tid.

Lenke til kommentar

Blir nokk DragonKninght, den såg ganske passende ut for min spille stil. Å heale seg selv er bare en bonus som er grei å ha. Ganske sikker på at uansett hvilken klasse du velger så er det vell en mulighet å få gå den stilen man selv vil uansett. Det er jo det Elder scrolls har bygget på siden oblivion at man skal ha mulighet til å velge fritt og slik man vil ;)

Lenke til kommentar

Er for øvrig enig i at det er litt for få quests, eventuelt at man får for lite xp fra dem. Nå for tiden er jeg iallfall noen lvler under det jeg egentlig burde vært for at questene skulle gått knirkefritt. Og er det noen som faktisk har kjøpt en hest med in-game currency? Det er jo helt vanvittig dyrt, er lvl 17, og mangler fremdeles rundt 8k.

 

 

Da må jeg spørre, har du gjort alt på alle områder? Alle quests, bosser, dungeons, dolmens osv? Skjønner ikke hvordan dere klarer å bli underlevled altså, det skal ikke være mulig om dere har gjort alt :p

 

Jeg har kjøpt to av de dyre hestene, nå har jeg snart 50k igjen - men så er jeg VR4 da.. Går noe fortere når du er høyere level, og om du deconstrucer alt gear du finner så blir det lite med penger til overs. Selg alt det hvite, deconstruct grønt, blått og epic. Om ikke du får en syk pris på et item da selfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...