Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Akkurat nå bruker jeg dette, bruker for det meste Destruction staff, dual wielden er nesten der bare for gøy, tenkte å bruke Healing staff nå heller, sånn at jeg kan bidra litt mer i PvP osv :)

 

Tenkte å endre litt mer mot dette.. Men hva tenker du? Reflective light vs Vampire's Bane, førstenevnte er jo mye mer effektiv om det er mer enn 1, og er det 3 der, kan jeg lett får DPS opp i 600..

Lenke til kommentar

Akkurat nå bruker jeg dette, bruker for det meste Destruction staff, dual wielden er nesten der bare for gøy, tenkte å bruke Healing staff nå heller, sånn at jeg kan bidra litt mer i PvP osv :)

 

Tenkte å endre litt mer mot dette.. Men hva tenker du? Reflective light vs Vampire's Bane, førstenevnte er jo mye mer effektiv om det er mer enn 1, og er det 3 der, kan jeg lett får DPS opp i 600..

 

 

Ser greie ut begge builds syns jeg, selv om jeg må si jeg elsker både Puncturing Strikes og Piercing Javelin fra templar, :D

Lenke til kommentar

 

Akkurat nå bruker jeg dette, bruker for det meste Destruction staff, dual wielden er nesten der bare for gøy, tenkte å bruke Healing staff nå heller, sånn at jeg kan bidra litt mer i PvP osv :)

 

Tenkte å endre litt mer mot dette.. Men hva tenker du? Reflective light vs Vampire's Bane, førstenevnte er jo mye mer effektiv om det er mer enn 1, og er det 3 der, kan jeg lett får DPS opp i 600..

 

 

Ser greie ut begge builds syns jeg, selv om jeg må si jeg elsker både Puncturing Strikes og Piercing Javelin fra templar, :D

 

Samme her, brukte det hele tiden før med mitt 2h build, men Puncturing strikes fungerer ikke så bra med staff..

Lenke til kommentar

Er det noen måte å få snipe inn under invisible cloaken fra shadow treet til nblade?

 

Og, om det går, er det noe vits å velge crit morphen, eller vil den være hundre prosent crit pga avfyrt fra stealth?

 

Also, hvis jeg løsner et skudd fra stealth, og stealth går ut før skuddet treffer target, affekterer det av crit fra morphen?

 

Samme med siste passive i DW; gjelder den for Assassination abilities eller kun white damage eller white damage og dw skills kun? Antar det gjelder specials fra uansett tre, men man vet aldri.

 

Oh the questions I have about game mechanics.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Warrior kan være hva som helst faktisk. Kan spille heavy armour assault nightblade eller whatever. Men Dragon Knight er nok met tereotypisk?

 

Når det gjelder faction er det litt irrelevant siden du uansett skal gjennom samtlige i løpet av spillet (de to andre factionene sine områder låses opp på lvl50).

 

Vet ikke hvilken rase du ønsker spille, men det er jo det viktigste ift hvordan faction du skal spille hvis du ikke har preorder og kan velge allianse fritt.

Lenke til kommentar

Nå som jeg har kommet litt inn i spillet.. bare lvl7.. men tenkte å lage ny chat osv nå som jeg kan spillet mere.. hvilken alliance er best? Fineste zoner osv? Å hvilken class? Hva er warrior på en måte eller paladin?

 

Kommer ann på hva du mener, med finest, mange ble nok med ebonheart pact, fordi alle er enige i et Morrowind er det beste TES spillet og mange vil tilbake dit og se hvordan det ser ut i TESO.

 

Men om det er fint? stonefalls er for det meste lave sumper, og deshan er sopp skoger og sumper.

Men syns selv "region questene" er drit kule, main questen i Stonefalls er ganske kul, men den er enda kulere i deshan.Disse region questene er jo 4-7 lange quester som ofte gir deg et skill point for hver du blir ferdig med, så får du vanligvis noe drit bra loot når du tar den siste questen i rekka, men regner jo med de andre packetene har samme type quester, bare andre historier.

Lenke til kommentar

Nå som jeg har kommet litt inn i spillet.. bare lvl7.. men tenkte å lage ny chat osv nå som jeg kan spillet mere.. hvilken alliance er best? Fineste zoner osv? Å hvilken class? Hva er warrior på en måte eller paladin?

Som sagt så mange ganger før har det fint lite å si hvilken rase, klasse og allianse du velger. Om du ikke forhåndsbestilte vil rasene være låst til en allianse, men det er bare opp til maks level. Når du kommer dit vil du få dra til en av de andre alliansene, og etterhvert vil du også få dra til den tredje. Det er dermed uviktig hvilken allianse du velger, da du vil få dra til alle tre etterhvert. De to du åpner på maks level vil i tillegg være skalert til lvl 50, så to tredjedeler av spillet er "end game". Det er også derfor levels er uinteressant. To tredjedeler av spillet er som sagt på maks level, men du får i tillegg skill points ved å finne tre skyshards. Dette gjelder samtlige skyshards, enten du er level 1 eller level 50 og veteran rank 10.

 

Klasser er heller ikke interessant i seg selv. Du blir bedre i ting ved å bruke det, ikke ved å velge "rett" klasse, gå opp i level og så videre. Vil du bli bedre med heavy armor får du bruke heavy armor. Vil du bli bedre med enhåndsvåpen må du bruke enhåndsvåpen. Dette har heller ingenting med levels å gjøre. Jeg vet veldig mange har store problemer med å skjønne dette, så om du tror levels er av betydning er du ikke alene. Den eneste måten levels har betydning er før du når lvl 50, og selv da er det minimalt du trenger å tenke på det. PvP, dungeons osv er låst til du når visse levels, men det er det eneste. Og som sagt, når du når maks level har du ennå de to andre alliansene igjen, så du får to tredjedeler av spillet uten å kunne gå opp i level i det hele tatt (med unntak av veteran ranks).

 

Så om du vil ha Warrior eller Paladin må du nok prøve deg frem. Prøv en klasse, se hva slags class-skills den har og se om du kan bruke den til det du vil. Templar er den eneste med en egen healing-skill, så det kan nok være den beste for en ren Paladin. Men alle kan bruke Restoration Staff for å heale, og som alle andre våpentyper har den et eget skilltree. Men som sagt, vil du bli bedre med healing må du nok heale. Hvilken klasse du er har ingen betydning, annet enn om du vil ha Restoration skill tree'et fra Templar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...