Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe tok den for første gang i helga:) Var gøy d. Ganske vanskelig faktisk, og det er bra:)

Kult med så mye kister rundt omkring, men synes lockpicking er latterlig enkelt.

Har til nå åpnet 8 "Advanced" kister og ikke bommet noen ganger på noen av de. Griselett.

Av en eller annen grunn har jeg ikke klart en eneste lockpicking ennå. De to første går greit nok, men neste nekter blankt å gjøre noe som helst. Venter til den rister, men den bare spretter opp igjen uansett. De få jeg har åpnet er ved å bryte opp låsen. :p

Lenke til kommentar

Er enig at levels ikke har så mye å si for meg og jeg har heller ikke travelt med å levle utenom i går.

Var nesten lvl 26, alt av armor var ødelagt og inventory full. Men jeg nekta å dra tilbake til byen før jeg dinget 26 for da kunne jeg lage nytt sett armor og slippe å betale for å reparere.

Slik ser jeg ut på lvl 26

post-32072-0-63703600-1397065120_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg sliter også veldig med at bagen min blir for fort full, har oppgradert til 80 slots, men den er allerede full og banken min er full, selv om den også er oppgradert en gang :S Og atm så har man ikke penger til neste oppgraderinger ;S

Liker og decrafte det meste at items jeg får eller bruker noe av det selv. Så samler seg mye i bagen og banken min :p

Lenke til kommentar

Både bag (75 slot), bank (70 slot) og alt er full hele tiden her:/

men... Fuck it, blir vist blacksmithing også :( Da har jeg alt av crafting profession utenom provisioning.

edit: og det første jeg gjorde som blacksmithing var å ødelegge våpenet jeg kjøpte for lvl 28..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Alt er jo så gøy! :) Elsker crafting! Provisioning går jo oppover så det suser, er selv på level 9, men provisioning er jeg allerede oppe i level 17-18, eller noe.. De andre som jeg har holdt mest på med, woodworking, blacksmithing, clothing, er jeg bare på 3-4.. :( Vet ikke hva jeg skal gjøre for å gå opp der noe raskere.. Jeg crafter, decrafter, upgrader, researcher, alt som er, men jeg er milevis lengre med provisioning.. :)

Lenke til kommentar

Alt er jo så gøy! :) Elsker crafting! Provisioning går jo oppover så det suser, er selv på level 9, men provisioning er jeg allerede oppe i level 17-18, eller noe.. De andre som jeg har holdt mest på med, woodworking, blacksmithing, clothing, er jeg bare på 3-4.. :( Vet ikke hva jeg skal gjøre for å gå opp der noe raskere.. Jeg crafter, decrafter, upgrader, researcher, alt som er, men jeg er milevis lengre med provisioning.. :)

Alt er basert på nivåer, så det fornuftige er å bare gå opp i nivå og så går du veldig fort opp når du deconstructer nivå 25-30 utstyr framfor nivå 5 utstyr.

Derfor syntes jeg det er greit å bare holde på sånn passe med crafting sånn at du kan lage det nivået på utstyr som du er på ... ingen grunn til å fokusere på å få raskt mange nivåer på craftingen, fordi det er ikke brukelig til noe uansett.

Lenke til kommentar

Når man skal crafte utstyr, er det mulig å sammenligne det nye med det man har på seg? Jeg prøver ofte å lage bedre utstyr, men det er ganske tungvindt å se hvor høyt level man kan lage på en ting, så åpne inventory for å sammenligne med det man har på seg osv.

Lenke til kommentar

Hehe tok den for første gang i helga:) Var gøy d. Ganske vanskelig faktisk, og det er bra:)

Kult med så mye kister rundt omkring, men synes lockpicking er latterlig enkelt.

Har til nå åpnet 8 "Advanced" kister og ikke bommet noen ganger på noen av de. Griselett.

Av en eller annen grunn har jeg ikke klart en eneste lockpicking ennå. De to første går greit nok, men neste nekter blankt å gjøre noe som helst. Venter til den rister, men den bare spretter opp igjen uansett. De få jeg har åpnet er ved å bryte opp låsen. :p

Min noob måte å gjøre det på er å presse ned intil den glipper, da vet du hvor langt den skal ned når du prøver igjen, dette funker på enkele og medium men for tregt for avansert.

Kan du trykke staven helt I bunn slipper du selvsagt.

Ikke elegant men virker.

Lenke til kommentar

men er noen andre enig i at de er ganske elendige på våpen og gear design? Spesielt da våpen.
1H våpna er bittesmå, alle staffsa er nesten klin lik, 2h våpna er kjedelige og tynne.
Vil gjerne faktisk like å se på våpna mine....ser de noe bedre ut i level 50?
Noen som har screenshots fra end game våpen?

Lenke til kommentar

men er noen andre enig i at de er ganske elendige på våpen og gear design? Spesielt da våpen.

1H våpna er bittesmå, alle staffsa er nesten klin lik, 2h våpna er kjedelige og tynne.

Glad de ikke ser ut som japansk tegneserievåpen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Våpnene i ESO har et relativt realistisk utseende i forhold til andre MMORPG (hvor våpen som regel ser helt absurd latterlige ut)

Lenke til kommentar

Våpnene i ESO har et relativt realistisk utseende i forhold til andre MMORPG (hvor våpen som regel ser helt absurd latterlige ut)

Hvem i all verden spiller et mmo for å få en følelse av realisme? Realisme er jo gørrende kjedelig.

Bruk fantasien TESO! Gear er en stor motivasjon for mange. De vil så gjerne ha et våpen som er bra, og som ser kult ut. Får ikke denne motivasjonen av teso. Alt er helt likt.

Lenke til kommentar

Min noob måte å gjøre det på er å presse ned intil den glipper, da vet du hvor langt den skal ned når du prøver igjen, dette funker på enkele og medium men for tregt for avansert.

Kan du trykke staven helt I bunn slipper du selvsagt.

Ikke elegant men virker.

Nope, funker ikke. Mulig det er en bug.

Hvem i all verden spiller et mmo for å få en følelse av realisme? Realisme er jo gørrende kjedelig.

Bruk fantasien TESO! Gear er en stor motivasjon for mange. De vil så gjerne ha et våpen som er bra, og som ser kult ut. Får ikke denne motivasjonen av teso. Alt er helt likt.

Realisme? Orken min banket noen harpyer med lyn. Realisme, ja. :p

Mer seriøst har Elder Scrolls aldri hatt noen særlig interessante våpen, så ESO er nok ganske tro mot hovedserien. Hadde de dratt det enda lengre mot WoW enn det allerede er ville nok svært mange fans ha klaget.

Lenke til kommentar

Jeg. Og jeg ville ikke kalt The Elder Scrolls realistisk, med alskens magi og monstre. Men det har en relativt realistisk look, som jeg liker. Husene er ikke rosa, lilla, og grønne, og flyr ikke i luften. De har en viss rot i virkeligheten. Jeg foretrekker verdener som Hyborian Age og Westeros, med magi, men ikke flygende hus og orcer og dverger overalt. Mitt drømme-MMO måtte ha blitt en lagt til disse verdenene (og bedre gjennomført enn FunCom sitt forsøk), eller et historisk MMO lagt til antikken.

Final_Fantasy_Cloud.jpg

Nei, takk!

Endret av Orwandel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...