Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller i Førsteperson Hele tiden for min del jeg da. Har spilt oblivion å skyrim i første, så dette har blitt en vane , å det gir meg Elder scrolls følelse å spille førsteperson. Elder scrolls har en drit bra fps så. Jeg skjønner hvorfor dere spiller tredjeperson pga oversikt, men jeg er mer liker og se våpnet mitt som jeg har laget helt selv :)

Lenke til kommentar

Ganske lange loadtimes nå synes jeg.

Tenkte jeg skulle gjøre Doshia i en tidlig Fighter's Guild quest, som har gått ganske fint før, ble knust nå, hver gang jeg får henne til 25 - 50% i snakeform healer hun seg til fullt liv.

Lenke til kommentar

Ikke verdt å gi spillet en sjanse akkurat sånn det er nå. Laaaang loadtime og utallige random disconnects. Noen quests blir fiksa ettersom dagene går, men det er frustrerende akkurat nå. Manglet guildene mine og vennelista var tom, merka at når jeg var heldig og kom meg inn at guildene plutselig kom tilbake etter ca. en god halvtime :)

Mine disconnects kommer oftest når jeg reiser til/fra steder via portaler eller wayshrines...

Endret av ojstein^
Lenke til kommentar

kjapt spørsmål: Tredje person eller første person i eso, hva foretrekker du og hvorfor ?

Jeg spiller med 2h øks eller 1h og skjold, og elsker førstepersons. Spiller det så ofte det lar seg gjøre. Det sagt så hender det at jeg i visse situasjoner må ut i tredjeperson for å få oversikt over hele bildet rundt meg.

Men liker førsteperson veldig godt jeg altså.

Lenke til kommentar

Ikke verdt å gi spillet en sjanse akkurat sånn det er nå. Laaaang loadtime og utallige random disconnects. Noen quests blir fiksa ettersom dagene går, men det er frustrerende akkurat nå. Manglet guildene mine og vennelista var tom, merka at når jeg var heldig og kom meg inn at guildene plutselig kom tilbake etter ca. en god halvtime :)

Mine disconnects kommer oftest når jeg reiser til/fra steder via portaler eller wayshrines...

Jeg har heldigvis ikke hat noe problem med å bli disconnects, er enig at loadtime kunne vært noe kortere men er ikke et stort problem for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

kjapt spørsmål: Tredje person eller første person i eso, hva foretrekker du og hvorfor ?

Jeg spiller med 2h øks eller 1h og skjold, og elsker førstepersons. Spiller det så ofte det lar seg gjøre. Det sagt så hender det at jeg i visse situasjoner må ut i tredjeperson for å få oversikt over hele bildet rundt meg.

Men liker førsteperson veldig godt jeg altså.

Enig i alt du sier :D

Lenke til kommentar

Jeg spiller i Førsteperson Hele tiden for min del jeg da. Har spilt oblivion å skyrim i første, så dette har blitt en vane , å det gir meg Elder scrolls følelse å spille førsteperson. Elder scrolls har en drit bra fps så. Jeg skjønner hvorfor dere spiller tredjeperson pga oversikt, men jeg er mer liker og se våpnet mitt som jeg har laget helt selv :)

Øh... det er mulig å se våpnet i tredjeperson også. :p Å se våpnet er en ting, men jeg lager klærne mine selv, også. Så går vi for det "se ting vi har laget selv" er tredjeperson fortsatt bedre. ;)

Lenke til kommentar

Jeg spiller tredjeperson nå, nesten helt zoomet ut, er veldig nyttig når man sloss mot mange, står det noe bak deg i førsteperson og lader opp et special attack, er du fucked ;) Kommer nok til å spille litt mer first person når det kommer en FOV slider, som det garantert burde vært allerede...

Lenke til kommentar

Jeg spiller tredjeperson nå, nesten helt zoomet ut, er veldig nyttig når man sloss mot mange, står det noe bak deg i førsteperson og lader opp et special attack, er du fucked ;) Kommer nok til å spille litt mer first person når det kommer en FOV slider, som det garantert burde vært allerede...

Kanskje et sladrespeil i hjelmen i førsteperson hadde gjort seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis ikke hat noe problem med å bli disconnects, er enig at loadtime kunne vært noe kortere men er ikke et stort problem for meg.

Heller ikke hatt noen disconnect, men merkelig sak, masse lag I pvp nå på en nesten tom server, ja noen ting bør gjøres om natten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...