Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Jeg spiller sorcerer high elf.

Kan dere andre som spiller sorc poste deres oppsett på skills?

Lurer på hva som funker bra for dere.

Jeg tror jeg skal resette poengene når jeg kommer til lvl 15 da jeg sliter om jeg møter flere fiender samtidig.

Curse synes jeg er ubrukelig og det samme med "fire wall".

Vil gjerne se hva dere andre har satt opp.

bruk en clanfear summon den hjelper deg å tanke de andre fiendene.

Du kan også bruke encase eller annen cc for å holde de andre unna.

area effekt er ganske meningsløst utenom dugeons og pvp med masse fiender.

Summon på den andre siden er ganske meningsløs i grupper eller pvp så du må bytte om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

We are bringing down the European megaserver at 3:30 PM BST for maintenance. We are pushing a small patch, and expect the maintenance to last several hours. The North American megaserver will undergo the same maintenance once the European megaserver is re-opened. We will provide patch notes shortly.

Lenke til kommentar

Hva er måneds prisen på TES online? Aldri vært fan av å måtte betale hver måned for å spille. Føles som om man blir tvunget til å spille mest mulig for å få valuta for pengene å det ødelegger litt av spill gleden.

Det er 99,- måneden hvis du betaler hver måned, og 79,- i måneden hvis du betaler for 3 måneder om gangen (79*3, hver tredje måned).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt til level6. Her er mitt syn på spillet: blir fort kjedelig, føler det er for lite info om dem andre players rundt, feks hvordan se hvordan class osv dem er? Questgivers er dårlig markert, quest journal rotete, quest reward info før man accepterer questene hvor er det?? Grafikken er fin men føler andre players blir kunstige å se på å lite tilstede følelse av dem. Chat bubble når vi /Say. Ja.. kort forklart mitt inntrykk til nå.

Som sagt så mange ganger før har class ingenting å si. Dette er ikke WoW. Det samme gjelder quests og quest givers. De sa helt fra start at dette er Elder Scrolls Online, og de vet mange foretrekker å utforske alene i TES-spill. Quest givers vil derfor være over alt, og man er nødt til å utforske mye for å finne dem. Igjen dette er ikke WoW. Det samme gjelder skyshards (og hvorfor jeg enda en gang anbefaler folk på det sterkeste å faktisk forsøke å lete etter dem, og ikke bare bruke google for å komme seg så raskt som mulig til et meningsløst maks level.) Utforsking er en svært stor del av spillet. Det er faktisk det Elder Scrolls i hovedsak handler om, og har gjort det helt fra TES: Arena. Jeg har bare en sterk mistanke om at du trodde dette var enda en WoW-klone, og ikke helt vet hva TES faktisk er. Sorry hvis jeg tar feil, men det føles som du klager på at Elder Scrolsl Online er for likt Elder Scrolls...

Endret av Schreiber
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Godt sakt Schreiber. Å gi opp på lvl 6 er vel nesten det samme som å ikke gi spillet en sjanse. Lvl 6 er man ikke en gang ferdig med noob zona.

Husk at det er langt fra kun quest som gir xp. man får selvfølgelig xp av å drepe mobs, explore og åpne kister (for å nevne noe). Spill til lvl 15 og ikke stress med å levle. Gi spillet en sikkerlig sjanse før du gir opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor gikk dere for å legge inn betalingsdetaljer? Sånn helt konkret? Jeg finner nemlig ingen steder hvor jeg kan legge inn bankdetaljer eller ordne subscription plan. Går inn på Account, men er ingenting slikt der?

My Account. Manage Subscription.

Smertelig enkelt.

Lenke til kommentar

For de som har spilt f.eks Skyrim, så fungerer interfacet i ESO. Personlig er jeg fan av minst mulig knapper og ting på skjermen, slik at jeg heller kan nyte det som skjer rundt meg.

Har ikke spilt så mye enda, så kan ikke uttale meg noe særlig om spillet.

Lenke til kommentar

Hvor gikk dere for å legge inn betalingsdetaljer? Sånn helt konkret? Jeg finner nemlig ingen steder hvor jeg kan legge inn bankdetaljer eller ordne subscription plan. Går inn på Account, men er ingenting slikt der?

My Account. Manage Subscription.

Smertelig enkelt.

Kommer ikke opp noe slikt hos meg, det er poenget.

Men etter litt leting fant jeg ut at jeg måtte legge inn kodenøkkelen på ny. Legger inn den digitale versjonen jeg kjøpte, men får beskjed om at det er feil kode?

EdIt: Fant ut av det.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Eneste jeg finner er dette: http://forums.elderscrollsonline.com/discussion/71556/eso-maintenance-4-7

We are bringing down the European megaserver at 3:30 PM BST for maintenance. We are pushing a small patch, and expect the maintenance to last several hours. The North American megaserver will undergo the same maintenance once the European megaserver is re-opened. We will provide patch notes shortly.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Sort of ikke helt, ja.

Klienten min har heller ikke patcha seg opp til 1.0.2 (Version: eos.live.1.0.0.bla)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...