Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Klarte ikke å logge inn i kveld, men det var fordi jeg ikke var obs på at jeg hadde fått ny kode (med Explorer's Pack, som jeg hadde helt glemt.) Nå funker alt fint. Det var eneste gang jeg ikke har klart å logge inn så langt. Imponerende launch. :) Eneste som har gått bedre var Diablo 3: Reapoer of Souls. Jeg satt og spilte, og fikk beskjed i chat om at RoS var ute. Dermed logget ut, lagde en Crusader og logget inn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte ikke å logge inn i kveld, men det var fordi jeg ikke var obs på at jeg hadde fått ny kode (med Explorer's Pack, som jeg hadde helt glemt.) Nå funker alt fint. Det var eneste gang jeg ikke har klart å logge inn så langt. Imponerende launch. :) Eneste som har gått bedre var Diablo 3: Reapoer of Souls. Jeg satt og spilte, og fikk beskjed i chat om at RoS var ute. Dermed logget ut, lagde en Crusader og logget inn. :)

Jeg rota med det samme selv... Hadde glemt å legge inn ene koden fra spillet jeg fikk i posten (lå to koder der).

Når jeg la til koden så fikk jeg opp muligheten for å velge billing options.

Spekulerte fælt på det der tidligere på dagen da jeg ikke fant noen mulighet for å aktivere betaling, men viste seg at jeg måtte legge til koden først :) selvknot deluxe..

Lenke til kommentar

Koden jeg fikk fra Greenmangameing funket ikke. Kontaktet support, men etter 10 min og ingen svar på ticket kjøpte jeg spillet igjen på en annen butikk.

Hekta ja? :/

Oppdaterte ticket med at jeg ønsker refund, men det får jeg sikkert ikke. Etter å ha lagt inn sub plan ser jeg at jeg har blitt trekt 99 kr fra kontoen, noen andre som blitt belastet for en mnd allerede?

Lenke til kommentar

Jeg spiller sorcerer high elf.

Kan dere andre som spiller sorc poste deres oppsett på skills?

Lurer på hva som funker bra for dere.

Jeg tror jeg skal resette poengene når jeg kommer til lvl 15 da jeg sliter om jeg møter flere fiender samtidig.

Curse synes jeg er ubrukelig og det samme med "fire wall".

Vil gjerne se hva dere andre har satt opp.

Lenke til kommentar

Jeg rota med det samme selv... Hadde glemt å legge inn ene koden fra spillet jeg fikk i posten (lå to koder der).

Når jeg la til koden så fikk jeg opp muligheten for å velge billing options.

Spekulerte fælt på det der tidligere på dagen da jeg ikke fant noen mulighet for å aktivere betaling, men viste seg at jeg måtte legge til koden først :) selvknot deluxe..

"Problemet" mitt er at jeg fikk kode fra GamersGate da jeg kjøpte spillet, så trodde dette var den "ekte" koden. Stusset litt over at det sto jeg har tilgang til Beta og Early Access da jeg la den inn, men tenkte EA bare var et annet navn for Head Start. Har også fått med meg at spillet ble launchet i går (eller dagen før?), så jeg har spilt etter launch uten å legge inn en ny kode. Legg til at jeg ikke har fått noen som helst beskjed om at jeg trenger eller har fått ny kode, så bli det litt komplisert. :) Men sjekket GG, og jada, lå to koder der. Begge er tastet inn, og nå funker alt helt fint. ;)

Jeg spiller sorcerer high elf.
Kan dere andre som spiller sorc poste deres oppsett på skills?
Lurer på hva som funker bra for dere.
Jeg tror jeg skal resette poengene når jeg kommer til lvl 15 da jeg sliter om jeg møter flere fiender samtidig.

Curse synes jeg er ubrukelig og det samme med "fire wall".

Vil gjerne se hva dere andre har satt opp.

For det første: At du "spiller sorc" betyr fint lite i ESO. Det er måten du spiller på som teller. Jeg spiller Orc Sorc på papiret, men i realiteten spiller jeg mer en barbar-ish klasse. Bruker Mage's Fury og Lightning Form, men mest for å faktisk bruke litt magi. Mage's Fury lar meg "tagge" fiender på lang avstand, og Lightning Form gjør at jeg tåler mer og skader fiendene nært meg. Kjekk i nærkamp. :)

Den "ekte" sorcen min er en Dark Elf Templar. Han har Grand Healing på Restoration staff (den første skillen man får), men ellers gidder jeg ikke bruke skillpoints på våpenene hans. Bruker heller de Dawn's Wrath (for å skade) og Restoration (heale). Da er det i grunnen fint lite som overlever lenge nok til å klage over at jeg spiller "feil". :p

Så alt i alt er klasser og "maks level" meningsløst i dette spillet. Ta en titt på de forskjellige skill tree'ene til hver klasse, og bestem deg for ett eller to du vil satse på. Om du vil spille hardbarket kriger i tung rustning eller trollmann i pysjamas har ingenting å si. Alle klassene og rasene kan gjøre det omtrent like bra. Orcer er litt bedre i tung rustning, wood elf (tror jeg) er bedre til å snike, osv. Men dette er nok kun i starten. Etterhvert blir du mer enn kraftig nok til å klare det meste, og det skal godt gjøres å være så udugelig at du klarer å rote til skills så mye at du må slette karakteren. :p

Og btw, for å si det sånn: Havnet i en kamp med en boss inne i et tre (hvor ellers?) :p Slet en stund med ham, da jeg bare hadde en liten tryllestav å beskytte meg med. Døde to ganger på rad uten å få ham ned på mer enn 2/3 helse, så man kan si jeg slet litt. :p På tredje forsøk begynte jeg å blokke aktivt når han skjøt, så jeg skjøt bare tilbake kjappe skudd med staven rett etter at jeg blokket. Det tok lang tid å ta ham, men jeg ble omtrent ikke skadet i det hele tatt. Det sier litt hvor viktig det er å kunne spille vs å satse på å velge "rett" build. ;)

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt til level6. Her er mitt syn på spillet: blir fort kjedelig, føler det er for lite info om dem andre players rundt, feks hvordan se hvordan class osv dem er? Questgivers er dårlig markert, quest journal rotete, quest reward info før man accepterer questene hvor er det?? Grafikken er fin men føler andre players blir kunstige å se på å lite tilstede følelse av dem. Chat bubble når vi /Say. Ja.. kort forklart mitt inntrykk til nå.

Lenke til kommentar

Tips til hvordan få Provision opp relativt fort:

I spoiler er hvilken og hvor du kan finne recipe, og to ingredienser:

Recipe: Dusky Claret

Trenger: Dusk Beetle, Wine Grapes

Finnes: I et Abandoned House i Mistrel (Khenarthi's Roost)

Da jeg kom til dette forlatte huset hadde jeg allerede funnet denne oppskriften et annet sted, mye mulig i det Manor-huset i Vulkhel Guard, for der fant jeg en del oppskrifter.

Lenke til kommentar

De har mye oppgraderinger igjen i AvA.

Igår stilte vi med 35 mann og god stemning på TS3, og skulle inn i AvA i primetime. Noe som viste seg å være helt katastrofe. Random game crashes, stuck i loading screens, og spill som bare lukker seg uten videre. Spill som krasjer når man inviterer eller godtar party invites.

Noen få heldige spillere som ikke opplevde et eneste problem dog.

Huff, får håpe ikke fiksen på dette problemet lar vente på seg slik som den horrible "cullingen" fra GW2 gjorde.

Lenke til kommentar

Hva er måneds prisen på TES online? Aldri vært fan av å måtte betale hver måned for å spille. Føles som om man blir tvunget til å spille mest mulig for å få valuta for pengene å det ødelegger litt av spill gleden.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...