Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Etter en seig, seig nedlastning sto spillet klart til bruk til jeg sto opp i dag. Logget inn, mekket en karakter og alt var gull og grønne skoger. Kult spill, men gledet meg til jeg tok igjen vennene mine i lvl 10-30.

Etter fire timer in-game skal jeg adde noen venner. Da får jeg beskjed om at det ikke går an å legge meg til, og jeg får ikke lagt noen til. Får spørsmålet om jeg er på Nord-Amerikanske megaserveren, og jeg tenker "oi hehe oops bare begynne på ny karakter", men neida. Nye 24 gigabyte må nedlastes, spillet som er fire timer gammelt må slettes for å gjøre plass og jeg har nå 6-8 timer foran meg med treigt nett. Skjønner ikke hvordan jeg fikk til å velge NA i går, fra nå av er jeg for "er du sikker"-knapp på alt. :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en seig, seig nedlastning sto spillet klart til bruk til jeg sto opp i dag. Logget inn, mekket en karakter og alt var gull og grønne skoger. Kult spill, men gledet meg til jeg tok igjen vennene mine i lvl 10-30.

Etter fire timer in-game skal jeg adde noen venner. Da får jeg beskjed om at det ikke går an å legge meg til, og jeg får ikke lagt noen til. Får spørsmålet om jeg er på Nord-Amerikanske megaserveren, og jeg tenker "oi hehe oops bare begynne på ny karakter", men neida. Nye 24 gigabyte må nedlastes, spillet som er fire timer gammelt må slettes for å gjøre plass og jeg har nå 6-8 timer foran meg med treigt nett. Skjønner ikke hvordan jeg fikk til å velge NA i går, fra nå av er jeg for "er du sikker"-knapp på alt. :(

Kjipt :( Skjedde akkurat det samme med meg i Beataen, men det som gikk var å lage en ny folder som heter The Elder Scrolls Online, uten EU, kopiere innholde i EU, og trykk på Repair i Launcheren, det funket på meg, men vet ikke om d enda går ;)

Lenke til kommentar

Trenger seriøst hjelp her. Resolution nekter fullstendig å endre seg, men hopper tilbake til 1280x720 uansett hva faen jeg gjør. Jeg kan sette den til det meste fra 640x480 til 1920x1080, men den nekter fullstendig å bli stående der. Jeg har prøvd det meste, fra å slette hele Live-folderen (bruker LiveEU uansett) til å slette en shader-fil, til å kjøre som admin. Ikke en dritt funker. Det verste er at jeg umulig kan være den eneste med dette problemet, så hva gjør jeg? Ikke kan jeg spørre på forumet heller, fordi jeg ikke har en jævla invitation-code til et spill jeg allerede sitter og spiller. WTF?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en mail i natt om at jeg fikk en forumkonto, og at jeg måtte aktivere den gjennom linken i mailen. Kanskje du også har fått samme mail?

e: Forresten, hvordan har det seg at launcheren viser 9% progress etter å ha lastet ned 11 av 23 gb? Estimerer den så lang tid til å dekompresse og installere filene?

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Hvor kan man eventuelt kjøpe det digitalt? Noe anbefalt sted? Kan man også da få tak i Imperial Edition?

Takker! :)

Det skal være billigest på G2A som jeg vet, forhåndbestilte det der for et par dager siden, og koden kom etter 10 min :)

Her er linken til siden, og kjøper du gjennom den linken der får jeg bonus siden du brukte linken min ;)

Eller vis du ikke føler deg i det gavmilde hjørnet, kan du bruke denne. :p

Endret av Sundvallen
Lenke til kommentar

Overraska av grafikken.. men skulle ønske navnene på andre spillere vistes over caracterene. Ellers litt uoversiktlig på hvor jeg skal å sånn når jeg forbi tourtialn..

Jeg foretrekker den minimalistiske UI'en personlig. Var ikke navn over hodene på folk i noen andre TES-spill heller, selv om de var singleplayer. Men kunne gjerne tenkt meg "snakkebobler".

Dessuten finnes det mange fine add-ons for de som vil ha mer info på skjermen. Last ned denne:

http://minion.mmoui.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...