Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Noen tips til klasse her? Ønsker å kjøre en DPS klasse, min første tanke var noe så spesielt som summoner med dual wield bare for å gjøre ting litt spennende, men av erfaring finnes det ikke et eneste spill som klarer summonerklassen. Utenom til nød wow etter 100 patcher.

 

Derfor vurderer jeg for en gangs skyld å spille noe annet enn en klasse med minions.

 

Hvilken klasse er OP nå om dagen? Nightblade?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klasse spiller ikke så stor rolle, men er vel sorc som er "op" atm

 

Ok, men hvor mye jobb er det hvis jeg feks prøver summonerbuild med dualwield, altså setter alt av poeng i summoner, litt stamina, og tja.. feks økser, men ombestemmer meg etterhvert? Må jeg da bruke masse tid på å trene opp staff?

Lenke til kommentar

 

 

Klasse spiller ikke så stor rolle, men er vel sorc som er "op" atm

Ok, men hvor mye jobb er det hvis jeg feks prøver summonerbuild med dualwield, altså setter alt av poeng i summoner, litt stamina, og tja.. feks økser, men ombestemmer meg etterhvert? Må jeg da bruke masse tid på å trene opp staff?

Veit ikke så mye om sorc da jeg ikke spiller en selv, men litt arbeid er å levle opp destro staff om du aldri har brukt en før men ikke mye. Og skill points kan resettes.

 

Husk at dette ikke er som normale mmo hvor sorc er ranged dps, dk tank osv. Selv spiller jeg en healer dk men firespells for dmg.

Lenke til kommentar

 

 

Klasse spiller ikke så stor rolle, men er vel sorc som er "op" atm

Ok, men hvor mye jobb er det hvis jeg feks prøver summonerbuild med dualwield, altså setter alt av poeng i summoner, litt stamina, og tja.. feks økser, men ombestemmer meg etterhvert? Må jeg da bruke masse tid på å trene opp staff?

Veit ikke så mye om sorc da jeg ikke spiller en selv, men litt arbeid er å levle opp destro staff om du aldri har brukt en før men ikke mye. Og skill points kan resettes.

 

Husk at dette ikke er som normale mmo hvor sorc er ranged dps, dk tank osv. Selv spiller jeg en healer dk men firespells for dmg.

 

 

Nei, det har jeg fått med meg, men desto flere alternativer, desto større sjangs for å fucke til et build, så greit å gjøre litt research først :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg så langt er positivt overasket.

 

Nå er det tidlige dager for meg, men siden jeg pleier å teste nesten alt av MMO's som kommer ut så er dette noe av det bedre jeg har spilt på lenge.

 

Godt mulig jeg går for PS4 versjonen også (har en følelse av at at spillet kan fungere godt på en konsoll), hvis jeg synes det er like gøy noen måneder fram i tid :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedelig og små teit og ta ned spillet sånn midt på dagen og mange skal spille gjennom kvelden :p Kunne heller tatt den ned i natt eller i morgen tidlig :p Satt selv nå og spilte og ble plutselig disconected uten videre info på forhånd ;( Men men dette er nå i starten av spillet og da kan de vel tillate seg sånt ;)

 

Ser forresten også at de har tatt ned hjemmesiden til spillet i samme slengen.

 

Spiller forresten som Orc i Daggerfall Covenant og er lvl 9 atm. Er Dragon Knight og skal prøve meg som en 2H tank :D Ting går temmelig enkelt og greit for seg nå i starten.

Lenke til kommentar

Noen som har et bra leveling-build for nightblade dark elf ? (er på level 9) Synes jeg har speccet litt feil og klarer nesten ikke å solo'e enkelte bosser f.eks . Noe tips ang. build? Jeg kjører Dual-Wield og et ganger Bow.

 

Synd det er så latterlig dyrt å resette skill pointsa...

Lenke til kommentar

Noen som har et bra leveling-build for nightblade dark elf ? (er på level 9) Synes jeg har speccet litt feil og klarer nesten ikke å solo'e enkelte bosser f.eks . Noe tips ang. build? Jeg kjører Dual-Wield og et ganger Bow.

 

Synd det er så latterlig dyrt å resette skill pointsa...

 

Det er jo så mange Skyshards at hvis du leter litt får du mer enn nok skillpoints.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...