Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å prøve spillet.. er wow spiller men vil gi eos en sjangse. Er det chat i spillet? Er det levels? auction house? Osv? Er det forskjell på gearsa eller blir alle springende rundt likens? Er det byer å steder hvor det ikke er slossing, er det braa rett og.slett?

Bedre enn wow er det uansett :)

Lenke til kommentar

Skal man prøve ut dette da tro? Var såvidt innom noen av beta helgene, uten å bli skikkelig gira på dette, men interessert er man jo. Er vel ingen artikkler/videoer som lister opp noen par pros/cons rundt spillet, som eventuelt kan hjelpe til med å trykke på kjøp knappen? :p

Edit: Sett litt på twitch, og ser at startområdene er godt overfylt med folk hvertfall, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vurderer Ebonpact, men kommer som High elf :) Er det noen andre som har problemer med å zoome inn på character creation?

Hadde det samme problemet første gang jeg skulle lage en karakter. Like etterpå oppdaget jeg at øyenbrynene var helt forferdelig stygge og slettet hele karakteren (:p), men da jeg skulle lage en ny karakter for andre gang funket det fint. Du må vel bare gå ut og prøve på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Betalt 1000,- kr for Collectors Edition, men komplett har ikke klart å sende meg early-access kode. Det er litt surt.

Noen andre som har forhåndsbestilt men ikke fått early-access?

Forhåndsbestilte 30 januar, hvis det utgjør noen forskjell.

Lenke til kommentar
Vargan, den 30 Mar 2014 - 17:56, sa:

Betalt 1000,- kr for Collectors Edition, men komplett har ikke klart å sende meg early-access kode. Det er litt surt.

Noen andre som har forhåndsbestilt men ikke fått early-access?

Forhåndsbestilte 30 januar, hvis det utgjør noen forskjell.

Det er 2 forskjellige early-Access.

5 dager for digital og 3 dager for fysisk kopi. Tror jeg i hvert fall.

Jeg har bestilt fysisk kopi og der fikk jeg 3 dager (tilgang fra tirsdagen). Fikk riktignok koden på mail for noen dager siden, så uansett burde du vel hatt den fra Komplett allerede. Send de en mail :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...