Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å prøve spillet.. er wow spiller men vil gi eos en sjangse. Er det chat i spillet? Er det levels? auction house? Osv? Er det forskjell på gearsa eller blir alle springende rundt likens? Er det byer å steder hvor det ikke er slossing, er det braa rett og.slett?

Bedre enn wow er det uansett :)

Lenke til kommentar

Skal man prøve ut dette da tro? Var såvidt innom noen av beta helgene, uten å bli skikkelig gira på dette, men interessert er man jo. Er vel ingen artikkler/videoer som lister opp noen par pros/cons rundt spillet, som eventuelt kan hjelpe til med å trykke på kjøp knappen? :p

 

Edit: Sett litt på twitch, og ser at startområdene er godt overfylt med folk hvertfall, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vurderer Ebonpact, men kommer som High elf :) Er det noen andre som har problemer med å zoome inn på character creation?

 

Hadde det samme problemet første gang jeg skulle lage en karakter. Like etterpå oppdaget jeg at øyenbrynene var helt forferdelig stygge og slettet hele karakteren (:p), men da jeg skulle lage en ny karakter for andre gang funket det fint. Du må vel bare gå ut og prøve på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Vargan, den 30 Mar 2014 - 17:56, sa:

Betalt 1000,- kr for Collectors Edition, men komplett har ikke klart å sende meg early-access kode. Det er litt surt.

 

Noen andre som har forhåndsbestilt men ikke fått early-access?

 

Forhåndsbestilte 30 januar, hvis det utgjør noen forskjell.

 

Det er 2 forskjellige early-Access.

5 dager for digital og 3 dager for fysisk kopi. Tror jeg i hvert fall.

 

Jeg har bestilt fysisk kopi og der fikk jeg 3 dager (tilgang fra tirsdagen). Fikk riktignok koden på mail for noen dager siden, så uansett burde du vel hatt den fra Komplett allerede. Send de en mail :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...