Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva problemet til folk er, liker dere ikke spillet, hvorfor driver dere i det heletatt å loker rundt i tråden ? Ingen bryr seg om at noen andre ikke liker spillet, alle har sin smak.

Er enig i at det har vært en del lite konstruktive kommentarer i det siste. Ønsker at folk er litt mer spesifikke i kritikken sin.

Lenke til kommentar

 

 

Fin gif som definerer hypen:

 

 

 

For dem som ikke har noe interesse for spillet så stemmer det sikkert bra. Men for dem som gleder seg så er vel dette mer passende..

 

Get_hype.gif

 

EDIT: Noen som har bestilt ifra Elkjøp? Har ikke fått noen kode ifra dem enda...

 

 

Nåja. Kjenner mange som liker MMOs som synes betaene til nå har vært søppel.

 

Et par eksempelkommentarer fra blant annet NeoGAF brukere, dette er fra "Who's excited for ESO?" tråden:

 

 

Det finnes vel ikke et eneste spill i verden som appellerer til absolutt alle. Så dette er ikke akkurat noen overraskelse.

 

Når det er sagt så er det heller ingen overraskelse at negativitet er hva som er får mest fokus. Dette er psykologi 101. Det er heller ingen overraskelse at dem som ikke liker noe er dem som skriker høyest. Og når en ser hvordan nett etikken og standarden på kommentarer på nettet et blitt i det siste hvor det er blitt nærmest populært å misslike og hate noe. Så er det ingen overraskelse å lese negative kommentarer rundt dette spillet som blir et dem største mmorpg spillene på lang tid.

 

Min erfaring med ESO er at det har potensialet til å bli et av dem bedre mmorpg spillene siden World of Warcraft lanserte. Om jeg og alle som liker ESO hadde brukt like mye tid på å skrive positive ting om ESO som andre bruker på å spre negativitet så hadde tinge sett helt annerledes ut.

 

Men få føler eller ser noe poeng i dette går jeg utifra da dem på linje med meg ser på dem som bruker mye tid på å spre negativitet som useriøse og umodne mennesker med knekte antenner. Også populært kalt for troll.

 

Troll epidemien er kommet ut av kontroll på sosiale medier og kuren er ikke å konfrontere den men å la den gå som et eksempel og advarsel for andre for hva idioti ser ut som.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv har jeg kjøpt og ser frem til å spille i morgen. Men i beta klarte jeg aldri å bli forelsket i dette spillet. Combat føltes kjedelig og jeg likte egentlig ingen av våpnene.

 

Det at alt kan soloes med en hånd uten noe utfordring høres også veldig kjedelig (dette er noe streamers som har kommet godt inn i VR sier).

 

Selv klarte jeg kun å komme til lvl 8-9 før jeg sluttet å spille, og sluttet ikke fordi beta var ferdig men fordi jeg kjedet meg.

 

Jeg håper at spillet skal bli mer morro for meg når jeg setter meg inn i crafting og pvp. Det er de 2 tingene jeg tror og håper som kommer til å selge spillet for min del.

Lenke til kommentar

Alt kan ikke soloes nei, men mye av det kan. Det som gjør at mange av world bossene osv kan soloes er at mange av dem er mottagelige for CC, og siden det ikke er cooldowns i ESO så kan knockbacks, stuns, roots osv kastes på dem.. Jeg tror at dette kommer til å endre seg etterhvert, mange som ikke liker det der.

Lenke til kommentar

Om ikke alt så kan det meste soloes. På Eso vodcast idag hørte jeg at en av de spillte en lvl 20 sorc og soloa en world boss som var mange level over han. At det heletatt går ann synes jeg er merkelig.

 

Men jeg håper at de fleste boses får cc immune snart og heller redusere litt skaden de gjør, slik at players kan drepe de men at det ikke er lett. At ting kan soloes er ikke problemet men at det er så lett er problemet er min mening.

Lenke til kommentar

Virker jo som de fleste mmorpgs i dag er laget mest for folk skal spille solo. Mitt inntrykk av å spilt de fleste. Så regner jo med at det er noe det store flertallet av spillere vil ha da :p

 

Men ja mindre enn et døgn til. Og selvsagt skulle det bli regne sommeren ute så ja..

 

Jeg er mest spent på hvordan log in serverne takler stresset i morgen.. Eller om det blir helt bingo om man kommer seg inn eller ikke..

 

Blir interessant å se, mindre enn et døgn igjen :)

Lenke til kommentar

Ebonhearth pact it is! Prepare for war!

 

Er rimelig klar for å starte i morgen :)

 

Blir sannsynligvis Daggerfall Covenant her..

Er egentlig trofast Morrowind fan, men må nesten følge resten av gjengen jeg skal spille med..

 

Måtte den beste vinne i Cyrodiil Larzen :) You will fall to my sword..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om (eller hvor jeg kan finne) en stor og litt semi-casual guild? Og finnes det en stor side der det meste av guildrekruttering foregår? Jeg prøvde et google-søk, men jeg kommer bare frem til flere mindre sider.

 

Du er hjertelig velkommen inn i Norse Oil eXpedition! Vi er en gruppe på litt over 80 som skal spille ESO nå, i alderen fra 18 til 40 år. Mange hardcore gamere, og mange casual - en god blanding :)

 

Vi går for Aldmeri Dominion, og du finner link til guildet i signaturen min. :)

Lenke til kommentar

Må jo reklamere litt for oss også I The Northern Pact også. Vi er ikke like store som NOX vi er rundt 30 stykker i alderen 17-41 så langt. Fordelen er at du slipper å spille som Aldmeri Dominion og istede kan være med i Ebonheart Pact =) Vi kjører egentlig samme stil som NOX med en god blanding av Hardcore og Casual spillere.

 

Link finner du her også under i signatur.

Lenke til kommentar

Vurderer å prøve spillet.. er wow spiller men vil gi eos en sjangse. Er det chat i spillet? Er det levels? auction house? Osv? Er det forskjell på gearsa eller blir alle springende rundt likens? Er det byer å steder hvor det ikke er slossing, er det braa rett og.slett?

Lenke til kommentar

Vurderer å prøve spillet.. er wow spiller men vil gi eos en sjangse. Er det chat i spillet? Er det levels? auction house? Osv? Er det forskjell på gearsa eller blir alle springende rundt likens? Er det byer å steder hvor det ikke er slossing, er det braa rett og.slett?

Det er chat i spillet

Det er levels

Det er ikke vanlig auction hause alla wow, bare internt i guilds + muligens noe i cyrodiil

Det er forskjellige utseende på armor.

Det er byer og steder uten slossing. PvP foregår i Cyrodiil.

Ja det er bra =) Mulig jeg er litt biased

Lenke til kommentar

Vurderer å prøve spillet.. er wow spiller men vil gi eos en sjangse. Er det chat i spillet? Er det levels? auction house? Osv? Er det forskjell på gearsa eller blir alle springende rundt likens? Er det byer å steder hvor det ikke er slossing, er det braa rett og.slett?

Les denne sniktitten. Synes den ga et godt bilde av spillet.

 

http://www.gamer.no/artikler/sniktitt-the-elder-scrolls-online/156966

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...