Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Pre-ordered ;)

Typisk. Når jeg endelig bestemte meg, er siden nede.

 

Redigert: Ok, oppe igjen.

Så da ble det? :) vært litt fram og tilbake siste måneden jeg.. Men jeg er svak ;-)

 

Ja. Jeg er motstander av forhåndsbestilling. Det fører sjelden med seg noe godt. Men jeg har jo allerede spilt spillet, og vet hva jeg går til. Så jeg ventet så lenge som mulig i alle fall, og det var 5 dagers tjuvstart som fristet mest! Jeg mislikte også sterkt at de hadde imperial kun i en dyrere utgave, men... endte opp med å kjøpe den. :wallbash:

 

Selv om jeg i utgangspunktet var skeptisk, har jeg forandret litt inntrykk etter å ha spilt det en del i beta, og etter å ha sett utviklernes svar på respons fra fansen. Jeg har alltid likt det fleksible klasse-systemet, ferdighets-systemet, og den minimale UI'en. Det jeg misliker med MMOs er time sink "filler" quests, hvor du gjør ting som ikke krever noe annet enn å løpe hit og dit og klikke på folk, men det var såpass mye annet som var underholdende at det bikket over på den positive skalaen. Så får vi se om det greier å holde interessen min lengre enn en måned.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Har spilt et par betaweekends i TESO nå.
Fikk endelig spilt wildstar en helg, og jeg må si....
jeg fant ikke TESO halvparten så morsomt som wildstar.
Og grafikkmessig kommer wildstar til å eldre mye bedre,
med tanke på at det har et cartoonish utseende.

TESO ble bare for generisk og rett frem kjedelig.

Stor skuffelse med tanke på at skryim og oblivion var genialt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stor skuffelse med tanke på at skryim og oblivion var genialt.

 

Da har du feil tanke. Det veldig mange gjør er at de kommer til ESO og forventer at dette skal være en slags etterfølger til Skyrim. Det er det ikke. Dette er noe helt annet, og du er nødt til å legge vekk disse forventningene dersom du skal nyte spillet.

 

Personlig likte jeg ikke spillet jeg heller i begynnelsen, men etter å ha satt meg skikkelig inn i det og kommet litt lengre har jeg innsett at dette spillet faktisk er veldig bra, og det kommer til å gi meg mange timer med underholdning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har spilt et par betaweekends i TESO nå.

Fikk endelig spilt wildstar en helg, og jeg må si....

jeg fant ikke TESO halvparten så morsomt som wildstar.

Og grafikkmessig kommer wildstar til å eldre mye bedre,

med tanke på at det har et cartoonish utseende.

 

TESO ble bare for generisk og rett frem kjedelig.

 

Stor skuffelse med tanke på at skryim og oblivion var genialt.

Personlig mener jeg vi er litt forbi den tiden der spill ser forferdelig ut etter noen år(Eldre spill med lignenende grafikk stil som ESO, slike som LotRO og AoC ser fortsatt veldig bra ut). Jeg synes ESO har klart å balansere grafikken fint mellom det man er vant til fra TES og de begrensningene MMO sjangeren og da spesielt store PvP kamper bringer. Du får ha lykke til i Wildstar ser ikke ut som det vil bli et dårlig spill det heller.

Lenke til kommentar

Har spilt et par betaweekends i TESO nå.

Fikk endelig spilt wildstar en helg, og jeg må si....

jeg fant ikke TESO halvparten så morsomt som wildstar.

Og grafikkmessig kommer wildstar til å eldre mye bedre,

med tanke på at det har et cartoonish utseende.

 

TESO ble bare for generisk og rett frem kjedelig.

 

Stor skuffelse med tanke på at skryim og oblivion var genialt.

Nå synes jeg ikke TESO var så voldsomt bra, men det var jaffal mye bedre enn Wildstar. Jeg valgte FF reborn over begge disse spillene, og de sier sitt om dem :)

 

Wildstar ble alt for barnslig, følte jeg spilte et spill laget for 13 åringer.

Lenke til kommentar

Kom ikke lengre enn lvl 6 tror jeg i wildstar. Så kanskje ting blir bedre etter hvert i det spillet

 

Men er 2 vidt forskjellige grafikk stiler wildstar og Eso kjører

 

Men ja jeg har forhåndbestilt eso imperial edition. Noen som vet hvordan jeg finner ut når headstarten min er? Er den på søndag eller tirsdag? :p

Lenke til kommentar

Fin gif som definerer hypen:

 

 

 

For dem som ikke har noe interesse for spillet så stemmer det sikkert bra. Men for dem som gleder seg så er vel dette mer passende..

 

Get_hype.gif

 

EDIT: Noen som har bestilt ifra Elkjøp? Har ikke fått noen kode ifra dem enda...

Endret av LarZen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Fin gif som definerer hypen:

 

 

 

For dem som ikke har noe interesse for spillet så stemmer det sikkert bra. Men for dem som gleder seg så er vel dette mer passende..

 

Get_hype.gif

 

EDIT: Noen som har bestilt ifra Elkjøp? Har ikke fått noen kode ifra dem enda...

 

 

Nåja. Kjenner mange som liker MMOs som synes betaene til nå har vært søppel.

 

Et par eksempelkommentarer fra blant annet NeoGAF brukere, dette er fra "Who's excited for ESO?" tråden:

 

 

 

I was until I played the Beta.

 

 

 

No fucking way.

Game stinks bad.

 

Pay monthly to play a worse looking skyrim online with terrible quests? I expect it to be F2P within a year.

 

 

 

Hell no.

The beta was one of the worst MMO I've ever played.

 

 

 

I feel bad for the dudes developing this, I really do.

 

This game couldn't have less hype behind it if it tried.

 

 

 

I'm a big TES fan, but ESO is just not a very good game. It feels like they learnt nothing from SWTOR's mistakes. If you need a fantasy MMO on console, FFXIV is a better game.

 

 

 

First post nails it, ESO is being sent out to die. There is so little hype for this game, this will hurt the Elder Scrolls brand. I am glad Bethesda isn't developing this. ZeniMax Online Studios needs to be thinking/developing right now on how to turn this into a F2P game 6 months from now. SWTOR has turned around completely since going F2P and is making a profit.

 

 

 

Full price + premium monthly sub fee + pay2win microtransactions + day 1 dlc for collector's edition locking out the playable human race... Can it be more of a cash grab?

 

On top of all that, the world is too big and sparse, everything is instanced, quests are super generic copy paste stuff, combat combines the worst aspects of elder scrolls games and of MMOs. This game is such an atrocity.

 

If it were super crucial to the lore it might have some redeeming qualities, but they'mre also ignoring some key lore stuff and thus making the game impossible to reconcile with canon so they can't even get the lore buffs. There's literally no potential customer that they're not pissing off except for those who are extremely uninformed about this game.

 

Dette er selvfølgelig bare meninger, men jeg har ikke stor tro på ESO.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

....

 

Dette er selvfølgelig bare meninger, men jeg har ikke stor tro på ESO.

 

 

Skjønner ikke hvorfor enkelte på død og liv skal iltre av seg gugge i en tråd for et spill de absolutt ikke er interessert i engang.. *host,troll,host*.. :)

 

Jeg gidder sjelden lese tråder om ting jeg ikke interesserer meg for..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...