Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Ja, tror enchanting var bugged hos meg, da jeg ikke fikk plukket opp noen runes.. Så jeg fikk ikke testet det i det hele tatt. Er det ench som gir +stats på våpen og armor da? :)

Jepp. Enchanting gir +stats som magicka, stamina, health.

Her må man finne riktig kombo av de typer 3 runer for å få den effekten man vil ha

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. woodcrafting og clothing.. Er det ikke muligheit å legge på + magicka/stamina osv? Jeg testa og satte meg lett inn i craftinga i helga, og jeg fikk ikke mulighet til å researche slike traits. Jeg fikk bare muligheten til å researche +5% Armor stat o.l.

Du har enchanting da i tilleg til traits

Ja, tror enchanting var bugged hos meg, da jeg ikke fikk plukket opp noen runes.. Så jeg fikk ikke testet det i det hele tatt. Er det ench som gir +stats på våpen og armor da? :)

Ja her er vel en grei oversikt over enchanting.

Lenke til kommentar

Jeg spilte sorc når jeg testa.. Så om jeg skal lage alt jeg trenger til megselv, trenger jeg altså å makse woodworking, clothing ooog enchanting!

Har man skillpoints til dette? Da må man kanskje på leting etter shards.. :)

Lenke til kommentar

Går for alle hard crafts selv. Blacksmithing, clothing, woodworking. Blir å kjøpe consumables og enchants.

Skillpoints er tricky hvis man skal satse på crafting i starten men etter level 15 så løsner det seg litt.

Værstingen når det gjelder inventory space er enchanting og provisioning merket jeg

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Mulig å få en avstemning for allianser i førsteposten i denne tråden? Skulle likt å sett hvor nordmenn havnet :)

Yea, det hadde vært noe.

Jeg har lyst å spille Ebonheart, siden jeg spilte det i betaen, men nå skal jeg spille sorc og da ser jeg at altmer (high elf) er den beste klaseen for å spille sorc, og denne er i Aldmeri. Men siden jeg har forhåndsbestilt kan jeg vell spille denne klassen på ebonheart også? ;)

Lenke til kommentar

Altmer skal jeg spille uansett, da de har naturlig høyest magicka-pool, men spørsmålet var vell om jeg kunne spille altmer på Ebonheart istedet for Aldmeri :p

Om du forhåndsbestiller kan du spille alle rasene i alle alliansene. ;) (med unntak av imperial, som krever collector's edition.)

Lenke til kommentar

Når det kommer til racials kan de aller fleste stats softcappes uten racials. Sier aller fleste fordi jeg ikke har sjekket alle, men ihvertfall stamina, health og magicka. Så du gimpes ikke særlig hardt hvis du velger rase uten at det er basert på racials.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...