Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Så, jeg har kjøpt Digital Imperial Edition. Men i denne betaen så gir dem alle retten til å spille hvilken rase i hvilken som helst faction før. + Imperial horse koster 1 gull. Men kun veldig få får prøve ut pets. Jeg har fremdeles ikke fått prøve apen, vanity pet'n eller mudcrab pet'n. Eller imperial armor greia.

 

Er dette noe jeg skal forvente å få seinere ved launcen ? Jeg antar at vi får allered spille ved 31.mars pga 5 dagers tidlig oppstart også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

under user/JVHMyhre/my documents/elder scrolls online har du 2 mapper. Live og Liveeu. Vist du spiller på EU server må du copy/paste addons mappan til liveeu.

 

 

 

Noen andre som ikke kommer inn på EU folderen, jeg må logge meg inn på den andre, så jeg tror jeg spiller på NA, og jeg merker pingen kunne vært bedre, noen som har tips? :p

 

Veit ikke, men spiller ikke så mye rolle hvor du spiller da både eu og na serveren er i USA frem til release. Så pingen vil være den samme.

Endret av MysticoN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

skjente akkurat jeg ble ferdig for helgen, kom ikke lenger enn lvl 10 etter mye strev og helvette, kommer nok til å kjøpe spillet og en måneds medlemskap, men har ikke troen på dette spillet om det fortsetter i sporet det er i nå.

 

Combatten er ikke dårlig, faktisk mer på den positive siden, men alt lagget gjør det veldig irreterrendes.. Ellers så føler jeg veldig lite sjel er lagt i arbeidet her kontra Skyrim, oppdragene er også veldig WoW-ish; Hent ditt hent datt, snakk med han og hun.. Skulle ønske det var litt mer logikk og puzzle solving, og gjerne en litt mer givende storyline.

 

Min aller største klage på dette punkt er vell noe av det som faktisk kommer til å bli fikset: BUGS, veldig mange quests kan ikke bli gjort grunnet forferdelige bugs som flertallet tydligvis opplever.

 

Ellers så kan man jo si at det er herlig å se Tamriel, å bare gå rundt å roame er fantastisk, ihvertfall på min Imperial hest til 1 gullmynt! :p Eneste som mangler er en add-on som gir oss slike galakser og planeter som i skyrim, da kan vi gi faen i gameplay! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd å spille hele helgen, men har ennå ikke fått til noe. Det står jeg må laste ned 22GB (selv om det var 100% oppdatert sist helg), og enten jeg velger EU eller NA blir det bare stående uten å laste ned noe som helst. Unntaket var første gang, da det sto på hele 7kb/s. WTF?

 

Har også fått valget om å spille på EU-server hver eneste gang jeg har startet patcheren. Men valgte NA en eneste gang, og nå får jeg ikke valget lengre. Igjen, WT?F

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg strevde og strevde meg gjennom uendelig kjedelige quests hvor jeg måtte løpe hit og hente ditt og datt for å løpe og levere det et annet sted, og kom meg endelig til lvl 10. Så kunne jeg endelig dra til Cyrodiil.. Men det ble ikke mer spennende der. Så jeg gir opp. Tredje betaen jeg er med på, og det har ikke blitt mer spennende. Jeg føler jeg løper rundt og gjør kjedelig ting for at jeg endelig skal gjøre morsomme ting.. Men de morsomme tingene kommer aldri.

Endret av Aniratak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk du prøvd beleiringer i PVP da? Ikke testet selv, men sett en del klipp av det. Ser fantastisk moro ut.

Det er veldig gøy. Var vitne til noen hundre spillere som kom ridende mot et keep i går kveld, satte siege våpen utenfor keep og spells fløy begge veier. Det var litt av et skue

 

For øvrig, hvis man er interessert i et norsk ESO guild som spiller Ebonheart Pact. Sjekk ut The Northern Pact.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...