Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Jeg får bare masse error når jeg laster ned oppdateringen nå.. Er jeg den eneste?

"Unable to download manifest, please try again later"

Jeg lastet ned den siste oppdateringen for 1 time siden uten store problemer.. Kanskje mye pågang nå som betaen snart åpner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterte den i går også, men trengte tydeligvis en ny oppdatering i dag i tillegg. Når åpner Betaen norsk tid?

Edit: Djeesus christ. Det er fjerde gangen jeg må laste ned oppdateringen. Og hver gang den er på 99% sier den at det er noe feil og jeg må prøve igjen senere.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Skal bli interessant å se hvordan spillet er er nå. Dem skal ha oppdatert til en ny build nå med endel snacks.

EDIT: Ser dem har oppjustert grafikk mulighetene? En kan nå sette ting på Ultra...var vel ikke det tidligere?

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Har betaen starta? Jeg får fortsatt ikke lov til å endre til EU server, og har masse problemer med å laste ned. Hadde ikke det problemet med de tidligere betaene. Nå er det femte gang den laster ned den samme oppdateringen =( Hjelp.

Lenke til kommentar

Oi satan, da er det vel noe som ikke er som det skal med min 46GB wow folder...

Bare litt OT til. Haha wops. Ja det burde være noe galt da. Du kan vel ikke ha 20gb ekstra med screenshots og mods? Uansett, sjekket igjen nå med en fungerende installasjon jeg kjøpte Warlords of Draenor på igår. Det er 24,6 GB (26 501 537 792 bytes) med alle expansions.

On topic - 2.5t igjen til nok en betarunde da. Blir moro å teste nyeste versjon.

Og sub pluss shop er vel akkurat det World of Warcraft opererer med.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Åååå jeg vil inn og spille! Men her er det fortsatt bare kaos. Sjette gangen jeg prøver å oppdatere, og hver gang den er på 100% går den ned til 0% igjen og gir meg en error-beskjed. Føkk dette. Det var ikke sånn på de foregående betaene.

Lenke til kommentar

Betan er åpen btw. Eu server vertfall

Får beskjed om at den ikke er det når jeg prøver å logge inn.

Jeg logget inn for 20min siden etter at jeg leste på reddit at den vår live. Jeg kom inn uten store problem (litt lang loading time).

Btw har lite å si om vi velger NA eller EU server da begge er lokalisert i usa. Dette er kun i beta perioden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...