Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Æsj=( Har ikke fått mail! Kanskje de ikke inviterer like mange igjen denne gangen? Jeg har spill-browseren oppe, men det er ikke mulighet til å installere eller oppdatere noen ting. Hadde så lyst til å være med en gang til!

Er liksom helt "tomt" under games. Der det tidligere stod install/update og sånn

Alle som var med på forrige beta får være med nå også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ikke fått noen "varsel" på epost om at beta åpner til helgen. Men jeg ser på twitter at de skriver de sender de ut i "bølger". Men nå skriver de at man trenger ikke noen invitasjon for å bli med på nytt dersom man har vært med på beta før. Er det noen andre her som har vært med på beta før som ikke har fått mail fra de?

Hvordan ser oppstartsmenyen til spillet ut for dere? (Der man laster ned og oppdaterer osv..). Min er helt "tom" på venstre side. Under "games" er alt fjernet. Har så syyykt lyst til å være med på beta til helgen!

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke fått noen "varsel" på epost om at beta åpner til helgen. Men jeg ser på twitter at de skriver de sender de ut i "bølger". Men nå skriver de at man trenger ikke noen invitasjon for å bli med på nytt dersom man har vært med på beta før. Er det noen andre her som har vært med på beta før som ikke har fått mail fra de?

Hvordan ser oppstartsmenyen til spillet ut for dere? (Der man laster ned og oppdaterer osv..). Min er helt "tom" på venstre side. Under "games" er alt fjernet. Har så syyykt lyst til å være med på beta til helgen!

Jeg har vært med dem to siste gangene, og fikk min mail for en drøy time siden.

Spill klienten min har "Elder Scrolls Online (Beta)", og "Elder Scrolls Online (PTS)" :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

"You are required to log into the NA server, but you can play the game in the language of your choice. "

Betyr dette at vi må anta at det kan bli en del ms for oss her borte i Norge denne beta-testen?

Like mye lag som tidligere betaer da alle har vært på us server, de kjører alle på en server for å få maksimal belasting.

Lenke til kommentar

"You are required to log into the NA server, but you can play the game in the language of your choice. "

Betyr dette at vi må anta at det kan bli en del ms for oss her borte i Norge denne beta-testen?

Like mye lag som tidligere betaer da alle har vært på us server, de kjører alle på en server for å få maksimal belasting.

Åja, da har jeg vel ikke noe å frykte. Var iallfall ikke noe ødeleggende delay for min del de forrige betaene. Men blir vel fort litt mer lag pga. mengden folk uansett.

Lenke til kommentar

Jeg begynte en nordic mage sist. Rakk ikke spille så mye pga jobb, men tenkte å fortsette på den karakteren hvis det er mulig. Eller kanskje prøve en helt annen greie, kanskje jeg kan starte et annet sted. Så at AngryJoe sa at det var noe annet som var mye mer moro. Husker ikke helt hvilken allianse det var.

Hadde vært kult å treffe noen andre herfra i spillet. Men man må vel være ca samme level og starte samme sted for at det skal gå.. Kanskje litt som å finne en nål i en høystakk

Lenke til kommentar

Har alle her spilt sist beta ? og fått mail om beta alt ? :/

Jeg var med på sist beta men har ikke fått noen mail om denne runden. Men de sender visst ikke ut mail til de som har vært med på beta tidligere. Hvis du åpner spillklienten skal du kunne laste ned ny oppdatering på nytt eller noe, så har du automatisk tilgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...