Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Lastetiden du opplevde er server basert, du kunne ha en maskin ifra NASA og det ville gå like tregt. Poenget med beta er jo bla å stresse servere. Noe dem klarte fint igår. Derfor så kan det ta lang tid å komme inn i spillet og laste inn en ny sone.

Men normalt så går det på et blunk, ihvertfall på min PC og garantert på din også. Om du har spilt Skyrim så skjønner du fort hvorfor UI er som det er. Det er mer eller mindre en vider bygging på UI ifra det spillet.

Kan jo også nevnes at ESO var i utgangspunktet kun ment for PC og det hadde mest sannsynlig hatt akkurat samme UI om det kom kun for PC. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen stor elder scrolls spiller, men synes nå det gav ganske god elder scrools feeling den første timen jeg spilte. Ytelsen var også relativt bra, og laste tiden gikk veldig fort med ssd.

Men combaten ble litt fort kjedelig, og jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor de har forsatt med den horrible uien fra skyrim. Når de forlanger man at man skal kjøpe boksen, i tillegg til sub og eventuelt special edition for å åpne alle raser, da bør det meste være bra.

For meg var det bare ok. Blir det f2p i fremtiden så blir det fort aktuelt.

Synes egentlig spillet var hakket bedre enn jeg hadde trodd - hadde overhode ingen forventninger. Inntrykket fra pressen er dog relativt laber så langt.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Men det er jo det som er med Beta-testing, det er ikke et ferdig spill. De lar oss teste ut for å se hvilke problemer som oppstår. Man møter på masse feil under veis, det er på en måte meningen. Så jobber de med de oppdagede "hullene" etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke forbi portalen jeg må reise sammen med Prophet. Den har stått å lastet nå i 10-15 minutter. Flere som opplever dette? Er der en fix eller? Hadde vært greit å fått spilt spillet litt :)

Edit: Akkurat da jeg postet innlegget gikk jeg inn på spillet og da var jeg inne. Ha tolmodighet folkens :)

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar

Vet det, men var bare overrasket over forskjellen. Har også prøvd å sett på support forums men finner ikke noe om det. Lastet i 25 minutter i sted, har prøvd å logget inn på nytt, men laster fremdeles. Kan man reporte bugs utenfor spillet? Kan jo ikke reporte det hvis jeg ikke kommer meg inn, og vet heller ikke om det regnes som bug.

Overlever nok helgen uansett, er jo 2x xp i bf4. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke forbi portalen jeg må reise sammen med Prophet. Den har stått å lastet nå i 10-15 minutter. Flere som opplever dette? Er der en fix eller? Hadde vært greit å fått spilt spillet litt :)

Edit: Akkurat da jeg postet innlegget gikk jeg inn på spillet og da var jeg inne. Ha tolmodighet folkens :)

Jepp noen steder er det sykt lang tid å vente, men det er garantert serverene. Sist runde ble jeg kasta ut flere ganger, denne gangen tar det bare lang tid...

Lenke til kommentar

Vet det, men var bare overrasket over forskjellen. Har også prøvd å sett på support forums men finner ikke noe om det. Lastet i 25 minutter i sted, har prøvd å logget inn på nytt, men laster fremdeles. Kan man reporte bugs utenfor spillet? Kan jo ikke reporte det hvis jeg ikke kommer meg inn, og vet heller ikke om det regnes som bug.

Overlever nok helgen uansett, er jo 2x xp i bf4. :wee:

Du kan levere inn en "ticket" fra support forumet fra "mine sider"

Lenke til kommentar

Stuck selv, når mans skal reise opp med Prophet. Står fast i loading, har prøvd og relogge 4 ganger.

Når jeg kommer inn faller jeg helt ned igjen og dør.

Tror siden kl 14+ i dag.

Samme skjedde meg. Jeg bare lot det stå mens jeg gjorde andre ting, så kom det inn etter laaang tid, så er nok bare å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...