Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest igjennom alle postene her og mange sider som må scrolles igjennom. Men hva syns folket om spillet så langt?.

Ble svært skuffet over Oblivion og Skyrim, så ga ESO aldri noen særlig sjanse. Lastet det ned bare av kjedsomhet, men trodde ikke jeg kom til å like det. Nå er det forhåndsbestilt. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Andre her som skal spille det her på PS4 eller XBO? Eller er det PC for alle penga her? :)

Hvis jeg liker det, blir det helt klart på PS4. Solgte stasjonæren for flere år siden da hele kompisgjengen begynte å bli lei "krokrygg-spillinga", og gikk over til konsoll. Syntes det sugde skikkelig i starten, men nå kan jeg ikke se for meg noe annet enn å ligge på soffaen å kose meg foran tv'en.

Håper vi får noen nyheter angående en eventuell beta for konsoll snart, da!

Lenke til kommentar

Andre her som skal spille det her på PS4 eller XBO? Eller er det PC for alle penga her? :)

Er vel kun beta på PC hvis eg husker feil?

Er kun beta nå til PC ja, men mener å ha lest det skal åpnes opp for en beta periode på PS4 versjonen til ESO også. Håpe en får en invitasjon til den også.

Lenke til kommentar

Liker best elder scrolls på pc, men har spilt både Oblivion og Skyrim på konsoll og det funker jo fint. Kan fint forestille meg at denne funker også, mtp hvordan ting er lagt opp. Blir spennende å se, ihvertfall signet opp for beta med pc og ps4.

Lenke til kommentar

Har testet å spille MMO for første gang nå. Føler hele konseptet med å spille online på den måten er litt "ghost from the past". Ikke helt min kopp med te. Men det er nå bare min mening. =)

Har litt på følelsen av at ESO ikke blir en stor hit. Tipper det surrer og går noen mnd med betalingsplikt, også går de over til gratis medlemskap pga manglende interesse,slik det endte med Secret World.

Og hvis det skjer så er det veldig synd. Tenk på hva slags fantastiske spill de isteden kunne laget med de pengene. Hvis 200 mill dollar ryktene stemmer kunne de laget noe tilsvarende 2 x Skyrim ++ for samme prislapp.

Lenke til kommentar

Testa det ut litt i går kveld. Sinnsykt skuffa, konsoll port deluxe med horrible lastetider. Blir ikke noe kjøp på meg.

Om du har en grei PC så er det ca 0 laste tid. Men nå er serverene under stor belastning, var kø for å spille igår for første gang også. Mulig det du opplevde.

Lenke til kommentar

Testa det ut litt i går kveld. Sinnsykt skuffa, konsoll port deluxe med horrible lastetider. Blir ikke noe kjøp på meg.

Dummeste jeg har hørt. Konsoll port? Du vet de lager det for PC først og så porter til konsoll etterpå ja? Derav lansering på PC først. Om noen løsninger på PC er samme som på konsoll betyr jo ikke at det er port. Haha Lastetider? Du vet det er beta sant? Går jo fort som bare å laste bare det ikke henger seg. Og det er jo ikke sånn spillet er. Men ikke kjøp det nei, så slipper jeg se sånn dumskap mer.

Endret av Krbe14
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir PS4 på meg tenker jeg;)

Blir nok det her også. Flere ifra spill pressen som har skrevet artikler om spillet sier dem prøvde med en kontroller og at det fungerte perfekt. IGN tror jeg det var skrev at spillet ble faktisk mer gøy å spille med en kontroller.

Gleder meg veldig altså! Men hadde vært fint med en beta invitasjon til PS4 versjonen nå....

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt. Konsoll port? Du vet de lager det for PC først og så porter til konsoll etterpå ja? Derav lansering på PC først. Om noen løsninger på PC er samme som på konsoll betyr jo ikke at det er port. Haha Lastetider? Du vet det er beta sant? Går jo fort som bare å laste bare det ikke henger seg. Og det er jo ikke sånn spillet er. Men ikke kjøp det nei, så slipper jeg se sånn dumskap mer.

Ja mulig det var sinnsyke lastetider siden det var rundt tidene dem åpna serverne, men alikevel, 4-5min lastetider med overclocka pc og ssd disk. Og ja jeg syntest det var konsoll port deluxe, iallefall med kontrollene og tungvint UI generelt. Men dette er da min mening, og har selfølgelig ikke noe å si for andres oppfatning av spillet.

Men å si at det dumskap å mene at det er beregna på begge deler og at dem derfor har måtte gjøre noen design valg slik som kontroller og Ui for at det skal funke på både konsoll og pc, utifra MIN mening er så barnslig at jeg får fnatt.. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...