Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd

138 stemmer

1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

• Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært så glad i slikt i et spill. Går det an å kjøpe ting andre har laget? Og har spillet en bra økonomi? Skyrim hadde ingenting å bruke penger på...

Du kan kjøpe ting fra andre spillere men det er vanskelig og si om økonomien er bra før launch. Av det jeg har hørt blir ESO ikke å kjøre vanlig auction house. Du vil istede finne butikker drevet av guilds i keeps i Cyrodiil. Det vil også være interne guild butikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er viktig å få meg seg er følgende:

• Forhåndsbestilling regnes ikke nødvendigvis som pre-purchase sjekk med din forhandler. Slik at du er sikker på at du får fordelene fra å forhåndsbestille.
  • Det ser ut som standard fysisk versjon får 2 dager kortere headstart en alle de andre versjonene.
  • Det ser ut som det eneste eksklusive fra pre-order er early access, alle andre fordelene vil være tilgjengelig gjennom "Explorer Pack" etter launch så det blir tydeligvis litt item store.

Til sist må jeg reklamere litt for guildet. Her kan du finne vår oversikt over de forskjellig versjonene og hvor du kan kjøpe dem.

Lenke til kommentar

Hmmm..ikke prøvd beta, hørt litt for mye(?) dårlige tilbakemeldinger. Likevel har jeg bestilt den dyreste utgaven :p

Du har ikke noe å frykte, rektig å leve litt farlig iblant! Har trua på at det blir et bra spell. Sjæl var jeg i beta, og er mildt sagt eksepsjonelt ovverasket. Lastet den tross alt ned med litt blanda følelser.

Dessuten syntes jeg at folk her på forumet signer opp i guildet til Cosa! Hvis du pre oreerer, kan du spille vår allianse (Daggerfall covenant, med orker, bretons og redguards) som hvilke av de ti rasene du føler for selv.

Hadde vært kult med en stor gamer.no guild!

Det jeg ser mest frem til i eso, er pvp. Ser selv frem til å være altmer (det fiffige uttrykket for high elf) templar, med fokus på support og healing. Broren min skal være dragonknight, med fokus på dps. Men begge skal inn i guildet til godeste Cosa.

Hva tenker resten av folka her å være? Rase, klasse og aspekt-fokus (pvp vs pve)

Og når tror dere neste betarunde er?

:p

Lenke til kommentar

Hmmm..ikke prøvd beta, hørt litt for mye(?) dårlige tilbakemeldinger. Likevel har jeg bestilt den dyreste utgaven :p

Du har ikke noe å frykte, rektig å leve litt farlig iblant! Har trua på at det blir et bra spell. Sjæl var jeg i beta, og er mildt sagt eksepsjonelt ovverasket. Lastet den tross alt ned med litt blanda følelser.

Dessuten syntes jeg at folk her på forumet signer opp i guildet til Cosa! Hvis du pre oreerer, kan du spille vår allianse (Daggerfall covenant, med orker, bretons og redguards) som hvilke av de ti rasene du føler for selv.

Hadde vært kult med en stor gamer.no guild!

Det jeg ser mest frem til i eso, er pvp. Ser selv frem til å være altmer (det fiffige uttrykket for high elf) templar, med fokus på support og healing. Broren min skal være dragonknight, med fokus på dps. Men begge skal inn i guildet til godeste Cosa.

Hva tenker resten av folka her å være? Rase, klasse og aspekt-fokus (pvp vs pve)

Og når tror dere neste betarunde er?

:p

Må presisere at vi vil være Ebonheart pact og ikke Daggerfall Covenant, men det har lite å si for de som pre-ordrer ettersom de kan vær hvilken rase de vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for PC eller PS4 utgaven....hadde vært fint med en beta tilgang til konsoll utgaven...

Jeg har FF14 til PS3 og PC. Greit nok man kan koble tastatur til PS4 for chatting (som er et MUST hvis du i det hele tatt vil spille med andre), men kontroller er ihvertfall vanvittig ekkelt når man har flere skills man må ligge på hotbaren. Vet ikke om ESO fungerer bedre her en i FF14. Der var det litt "var det L3+RB+SELECT og gjentatte trykk på nedovertasten" man måtte trykke på for å flytte det vinduet.

Lenke til kommentar

Vær så snill, slike forbrukere som deg ødelegger bare for alle andre. Jeg har ikke prøvd spillet, men slik idioti bør du spare deg selv for. Hva med å vente til neste beta runde før du gjør den avgjørelsen? Du kan forsatt forhåndsbestille neste måned, og i mars.

Vote with your wallet.

Men okay skal gå ned av min hvite hest nå - snart. Jeg forstår bare ikke vitsen med å forhåndsbestille noe når de fleste spill de senere årene har vært både dårlige og uferdige. Det koster deg sååååå lite å være en opplyst forbruker.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Vær så snill, slike forbrukere som deg ødelegger bare for alle andre. Jeg har ikke prøvd spillet, men slik idioti bør du spare deg selv for. Hva med å vente til neste beta runde før du gjør den avgjørelsen? Du kan forsatt forhåndsbestille neste måned, og i mars.

Vote with your wallet.

Er forsåvidt enig med deg, men jeg for stor MMO fan til å la slikt styre meg. Dessuten vil lommebøkene vår styre alt dette etter gratismåneden man som regel får etter kjøp av boks går ut.

Lenke til kommentar

Ser at du må preordere dyreste pakka for å låse opp en rase med ekstra bonuser?

Virker jo helt på jordet, for et spill du betaler fullpris+abonnement for.

Alle raser har sine bonuser, men er enig i at den der er litt merkelig.

Lenke til kommentar

Riktig dette. Men prisen er jo ikke så ille da, 599,- for den dyreste utgaven og 449,- for den vanlige.

Hadde sett for meg 1000-1500,- for Imperial jeg :p

Lenke til kommentar

Riktig dette. Men prisen er jo ikke så ille da, 599,- for den dyreste utgaven og 449,- for den vanlige.

599,- for den dyreste utgaven? Hva har jeg betalt 999,- for da?

http://www.komplett.no/elder-scrolls-online-coll-edt/807679

Lenke til kommentar

Han viser til den digitale versjon at Imperial. Den kommer uten statue etc.

Endret av Cosa
Lenke til kommentar

Han viser til den digitale versjon at Imperial. Den kommer uten statue etc.

Riktig. Tenkte ikke på at retail versjonen har statue ol., jeg skal bare ha ingame content. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...