Wrathmont Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Alt koker ned til hva som skal prioriteres (pve mølla til wow, pvp, fri økonomi etc) og hva slags kampsystem spillet får. Til singleplayer er kampsystemet til Skyrim rimelig kjedelig, men jeg trur det passer veldig godt til et mmo. Ettersom ipen er så stor er jeg litt redd for at man ikke tør ta noen sjanser og da kan dette fort bli trist. Likevel spill som Guild Wars 2 tør prøve nye ting. Dersom det gjør så stor suksess som det nå ser ut til, kan man jo håpe at flere tør å gjøre sine egne ting fremfor å følge malen satt for snart 10 år siden. 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hmmmmm det kan bli bra, det kan bli dårlig. Tiden vil vise, men skeptisk til MMO generelt sett da alt for mange av dem lover for mye og leverer for lite. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Flott! fatter å begriper ikke hvordan folk orker å spille rpg spill uten online... det er jo ikke artig å spille mot en maskin? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Flott! fatter å begriper ikke hvordan folk orker å spille rpg spill uten online... det er jo ikke artig å spille mot en maskin? Jo. 3 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har vi da ikke fått nok mmo spill snart :/ 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har vi da ikke fått nok mmo spill snart :/ ............. Dersom du syntes gaming er gøy så er det ikke noe som heter "nok". 3 Lenke til kommentar
dask Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Her er det bare å krysse fingrene for at de klarer å gjøre det skikkelig. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg gleder meg som en elg! Men så mange bugs som det er på skyrim, kan jeg ikke vente på hvor mange det vil komme på onlinen Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ellers takk, du. Holder meg til singleplayer når det gjelder Elder Scrolls. Co-op med venner kunne derimot ha funket. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Tilbake til hvilke(n) Province vi kan anta at kommer med i spillet... "Bildet" på gamer.no og på Zenimax Online kan vel se ut å være "fra" Hammerfell..? Altså er det rimelig å anta at den provisen blir endel av det. Endret 3. mai 2012 av maanemann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal bli spennende å se på kommende bilder og trailer som kommer om noen dager hvordan det her faktisk blir altså. Selv om jeg synes gameplay i Skyrim var horribelt så synes jeg verden dem hadde skapt var nydelig og spennende, var ofte jeg hadde lyst til å bare si til venner jeg spiller med på Skype "hey se på det der, la oss gå ned å.....seeee...påå...det...." ops...jeg er jo helt alene her Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Spillet skal bruke Hero engine. Nei takk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 *sukk* Er det nå min MMO-jomfrudom skal taes? Det hadde vært enklere å holde seg unna hvis historien i spillet ikke var interessant (om hvorvidt en kan kalle noe som helst innenfor TES uinteressant...), men siden Molag Bal nevnes så blir det noe helt annet. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Spillet skal bruke Hero engine. Nei takk. Du kødder? Auda Når jeg tenker meg om: - En meget kjent ip - En ganske så bra singleplayerserie gjort om til mmo - En origins variant, alt skjer tusener av år før singleplayer spillene - Trolig vm i hype etterhvert - Hero engine Ti poeng til de som ser hva slags fadese dette minner meg om Beklager folkens jeg prøver ikke å være altfor skeptisk altså, men hero engine..... Endret 3. mai 2012 av Wrathmont 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Spillet skal bruke Hero engine. Nei takk. Du kødder? Auda Når jeg tenker meg om: - En meget kjent ip - En ganske så bra singleplayerserie gjort om til mmo - En origins variant, alt skjer tusener av år før singleplayer spillene - Trolig vm i hype etterhvert - Hero engine Ti poeng til de som ser hva slags fadese dette minner meg om Beklager folkens jeg prøver ikke å være altfor skeptisk altså, men hero engine..... SWTOR hadde jo sin underholdningsverdi som singleplayer spill da. 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Spillet skal bruke Hero engine. Nei takk. Du kødder? Auda Når jeg tenker meg om: - En meget kjent ip - En ganske så bra singleplayerserie gjort om til mmo - En origins variant, alt skjer tusener av år før singleplayer spillene - Trolig vm i hype etterhvert - Hero engine Ti poeng til de som ser hva slags fadese dette minner meg om Beklager folkens jeg prøver ikke å være altfor skeptisk altså, men hero engine..... SWTOR hadde jo sin underholdningsverdi som singleplayer spill da. Og jeg som akkurat har sagt til en kompis at jeg håpet de ikke gikk i SWTOR-fella, og lagde et SPORPG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå