Gå til innhold

Asus g53SW lader ikkje

Anbefalte innlegg

Hei

For litt mindre enn eit år sidan kjøpte eg Asus g53sw frå Dustinhome. Alt har fungert forholdsvis bra fram til nå men i dag ville ikkje batteriet lade seg. Eg har sjekka at laderen fungerar (testa det på ein anna pc). Det hjalp heller ikkje å ta ut batteriet og berre starte med laderen.

Einaste eg kan komme på no vil vere at det er noko feil med inntaket til laderen. Det vil jo vere generelt sett vere garanti på denne pcen, siden den er under eit år gammal men eg har opna maskina for å setje inn ekstra ram (den er fjerna nå pga kompabilitetsproblem). Vil eg ha garanti/reklamasjonsrett på pcen sjølv om eg har opna pcen? At eg satte inn ekstra ram har jo ingenting med at inntaket til laderen ikkje funker. Nokon som har nokre gode råd til kva eg kan gjere?

PS: Den siste tida har eg brukt ein ladar som ikkje var orginal (kjøpte ein universal på Elkjøp)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du har bytta/oppgradert RAM er ikke noe problem garantimessig.

Universalladere har jeg dog dårlige erfaringer med, det er ofte disse ikke gir helt korrekt spenning som kan skade laptopen over tid, det igjen KAN gi problemer med garantien.

Du må nesten snakke med dustin home.

Lenke til kommentar

Har undersøkt nærmere på datamaskina og det viste seg at den "pinnen" som er i laderinntaket er knekt rett av og satt fast i laderen. Har tatt kontakt med asus og skal sende den inn til reparasjon. Siden den er knekt av pga ein uorginal lader er det vel ingen garanti på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...