Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 vil anbefale Sapphire sin: http://www.dustinhome.no/product/5010623151/sapphire-radeon-hd7870-2gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/#intcmp=searchProvider_dacsa de har gjort en god jobb med dette kortet sin kjøling. 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) vil anbefale Sapphire sin: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa de har gjort en god jobb med dette kortet sin kjøling. Takk for raskt svar Kunne du sett oover handelisten min før eg kjøper og se om det er noe eg har glemt, ikkje passer eller noe som ikkje er nødvendig? Takk på forhånd Edit: Handleliste http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=d05e78b7da2e4364a574104b1101ec25 Ignorer skjermkablene fant ut at eg hadde noen fra før:) Endret 5. mai 2012 av Ebicross Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Takk for raskt svar Kunne du sett oover handelisten min før eg kjøper og se om det er noe eg har glemt, ikkje passer eller noe som ikkje er nødvendig? Takk på forhånd vil si det ser bra ut Endret 5. mai 2012 av olestokk 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Takk for raskt svar Kunne du sett oover handelisten min før eg kjøper og se om det er noe eg har glemt, ikkje passer eller noe som ikkje er nødvendig? Takk på forhånd vil si det ser bra ut glemte å legge til handlelisten sånn som den er blitt nå så nå kan du ta en ny titt hvis du vil http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=d05e78b7da2e4364a574104b1101ec25 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 hvis du vil spare litt ekstra penger kan du godt gå for ikke OC versjonen av Sapphire HD 7870, og en Intel 330 istedet for 520, forskjellen du vil merke er minimal 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Da kjøpes oppsettet imorgen så viss det er noe mer kan dere skrive det i pm. Med disse ord avslutter eg tråden 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 hvis du vil spare litt ekstra penger kan du godt gå for ikke OC versjonen av Sapphire HD 7870, og en Intel 330 istedet for 520, forskjellen du vil merke er minimal eit lite spørsmål før eg kjøper. Kan eg overklokke I5 2500k prosessoren med GIGABYTE GA-Z77X-D3H hovudkortet til 4.5 GHz med stabile temperaturer? hvis du vil spare litt ekstra penger kan du godt gå for ikke OC versjonen av Sapphire HD 7870, og en Intel 330 istedet for 520, forskjellen du vil merke er minimal eit lite spørsmål før eg kjøper. Kan eg overklokke I5 2500k prosessoren med GIGABYTE GA-Z77X-D3H hovudkortet til 4.5 GHz med stabile temperaturer? Selvfølgelig med cooler master Hyper evo kjøler Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Overklokk er individuelt for hver prosessor, men jeg er ikke helt sikker på om du vil kunne oppnå 4.5GHz med akseptabelt lydnivå. 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Overklokk er individuelt for hver prosessor, men jeg er ikke helt sikker på om du vil kunne oppnå 4.5GHz med akseptabelt lydnivå. ok takk for svar. eg oppretter en ny tråd for det i overklokking seksjonen eg 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Overklokk er individuelt for hver prosessor, men jeg er ikke helt sikker på om du vil kunne oppnå 4.5GHz med akseptabelt lydnivå. En siste ting Vil Sapphire Radeon Hd 7870 bottlenecke med ett intel i5 2500k? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Kommer an på spilelt, i BF3 vil det, men i for for eksempel COD vil CPUen være flaskehals. det vil alltid være en flaskehals i systemet. 1 Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Kommer an på spilelt, i BF3 vil det, men i for for eksempel COD vil CPUen være flaskehals. det vil alltid være en flaskehals i systemet. Viss eg bytter skjerkortet til en 7850 vil det løse opp bottlenecken eller kan det bare være sånn som det er nå uten at eg får problemer med spill? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kommer an på spilelt, i BF3 vil det, men i for for eksempel COD vil CPUen være flaskehals. det vil alltid være en flaskehals i systemet. Viss eg bytter skjerkortet til en 7850 vil det løse opp bottlenecken eller kan det bare være sånn som det er nå uten at eg får problemer med spill? Du vil alltid ha en flaskehals. flaskhalsen kommer av at ett komponent yter bedre enn det andre, som betyr at det som yter svaktest vil begrense ytelsen til sin maks ytelse. det betyr at å kjøpe ett HD 7850 vil bare gjøre flaskehalsen større i spill som BF3, men ett HD 7850 kan makse COD, og der vil du bli begrenset av CPUen fordi spillet er laget til å kreve mest av CPU. Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Kommer an på spilelt, i BF3 vil det, men i for for eksempel COD vil CPUen være flaskehals. det vil alltid være en flaskehals i systemet. Viss eg bytter skjerkortet til en 7850 vil det løse opp bottlenecken eller kan det bare være sånn som det er nå uten at eg får problemer med spill? Du vil alltid ha en flaskehals. flaskhalsen kommer av at ett komponent yter bedre enn det andre, som betyr at det som yter svaktest vil begrense ytelsen til sin maks ytelse. det betyr at å kjøpe ett HD 7850 vil bare gjøre flaskehalsen større i spill som BF3, men ett HD 7850 kan makse COD, og der vil du bli begrenset av CPUen fordi spillet er laget til å kreve mest av CPU. så eg kan Ikkje spille de fleste spill på ultra? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 ett HD 7870 vil kunne spille de aller fleste spill på ultra, til og med BF3. men du vil begrenses av grafikkortet før du begrenses av CPU. Lenke til kommentar
Ebicross Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 ett HD 7870 vil kunne spille de aller fleste spill på ultra, til og med BF3. men du vil begrenses av grafikkortet før du begrenses av CPU. ok. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå