LarZen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Da er det offisielt! Om ikke jorden går under i 2012 så kommer millioner av gamere til å sulte ihjel foran pc skjermer verden rundt i 2013.. http://www.pcgamer.c...orld-of-skyrim/ http://kotaku.com/59...dium=socialflow Endret 3. mai 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Spillet virker egentlig veldig fort lite attraktivt etter å ha lest at spillet blir mer eller mindre WoW: Elder Scrolls edition... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Spillet virker egentlig veldig fort lite attraktivt etter å ha lest at spillet blir mer eller mindre WoW: Elder Scrolls edition... Ja det er nok ikke så lurt å bygge videre på det Blizzard har laget, er omtrent ikke noen som spiller det lenger og det er vel noe av det dårligste innen mmo sjangeren. Eh.... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Problemet med å bygge videre på WoW er dette: a. Med mykje tid investert i WoW, kvifor skal eg spilla Elder Scrolls Online? b. Om eg slutta å spilla WoW, kvifor skal eg prøva Elder Scrolls Online heller enn å begynna med WoW igjen? c. Kvifor skal eg spilla WoW, eller noko som i det heila tatt ligner på WoW? I tillegg er det direkte melking å prøve generisk MMO stil for ein spill-serie som har vokst fordi det ikkje er generisk MMO. At dei ikkje prøver å tilpasse eit skikkelig Elder Scrolls karakter-system for eit Elder Scrolls Online spill er latterlig. Endret 4. mai 2012 av Drunkenvalley 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg ser inn i spåkulen, og den avslører en spådom for fremtiden: dette komer til å floppe! Siter meg gjerne på dette om et par år når spådommen har gått i oppfyllelse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Med mykje tid investert i WoW, kvifor skal eg spilla Elder Scrolls Online? For min egen del så er det å utforske en ny fantasi verden alltid spennende ved et mmo spill. Lære seg klassene på nytt og få nye abilities og etter tid mestre klassen en har valgt. Møte gamle og nye venner i spillet som en samens kaster seg ut i alt spillet måtte kaste mot dem. Oppleve et spill med en annen grafisk stil en det en har spilt i flere år.. For å ikke snakke om eventuelt nye elementer utvikler må ha lagt i spillet, eller ting dem har forbedret ifra andre. Listen bare vokser og vokser om en vil holde på egentlig. Om eg slutta å spilla WoW, kvifor skal eg prøva Elder Scrolls Online heller enn å begynna med WoW igjen? Fordi du ikke er en sau og vil prøve noe nytt? Kvifor skal eg spilla WoW, eller noko som i det heila tatt ligner på WoW? Om du vil spille et mmo, så er det ingen vei utenom å spille noe som har mange om ikke alle elementene som WoW har i seg. Akkurat som Blizzard har kopiert og forbedret til det bedre vil andre utviklere prøve å gjøre også. Om en ikke liker WoW så vil en ikke like det aller meste av fortidens eller fremtidens mmo spill som er så langt annonsert om en tenker på gameplay mekanisme. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Heila første paragrafet ditt er fylt med meningsløse ting imo. Utforske? Gjort det gjennom tre WoW-ekspansjoner. Gimme something new. Mestre klassen ein har valgt? Gjort det allerede i WoW. Møte nye venner? Då tar eg heller og resubber WoW. Ny grafisk stil? Det er direkte overfladisk. Problemet er at foruten ny grafisk stil og litt andre klasser har dei nærmest erklært at spillet vil være lite annerledes fra resten av mengden. http://imgur.com/a/fO9Ty#4 Fordi du ikke er en sau og vil prøve noe nytt? Kven er egentlig sauen? Han som vil spilla eit reskinna WoW fra scratch, eller han som heller går tilbake til venner og kjente for å spille med dem igjen? Om du vil spille et mmo, så er det ingen vei utenom å spille noe som har mange om ikke alle elementene som WoW har i seg. Akkurat som Blizzard har kopiert og forbedret til det bedre vil andre utviklere prøve å gjøre også. Om en ikke liker WoW så vil en ikke like det aller meste av fortidens eller fremtidens mmo spill som er så langt annonsert om en tenker på gameplay mekanisme. Det er sant at mange elementer må videreføres, men dette er direkte latskap. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Heila første paragrafet ditt er fylt med meningsløse ting imo. Utforske? Gjort det gjennom tre WoW-ekspansjoner. Gimme something new. Mestre klassen ein har valgt? Gjort det allerede i WoW. Møte nye venner? Då tar eg heller og resubber WoW. Ny grafisk stil? Det er direkte overfladisk. Problemet er at foruten ny grafisk stil og litt andre klasser har dei nærmest erklært at spillet vil være lite annerledes fra resten av mengden. http://imgur.com/a/fO9Ty#4 Hehehe, okay. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Spillet virker egentlig veldig fort lite attraktivt etter å ha lest at spillet blir mer eller mindre WoW: Elder Scrolls edition... Ja det er nok ikke så lurt å bygge videre på det Blizzard har laget, er omtrent ikke noen som spiller det lenger og det er vel noe av det dårligste innen mmo sjangeren. Eh.... ett eksempel, se på SWTOR solgta masse og i disse dager de fleste er serverne på light population etter hva jeg hører... Det å herme etter WOW er ikke en bra ting. WOW har masse spillere, de fleste spill som har prøvd å herme etter WoW har etter en kort periode mistet mange spillere som gikk tilbake til WoW fordi det nye spillet ikke var like fullt av ting og gjøre som WoW.. MMO sjengeren trenger ikke flere wow kloner, den trenger nye spill som gjør noe annerledes. Tetris blir ikke ett bedre spill av å lage 30 kopier av det, orginalen vil alltid være den beste uansett.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Spillet virker egentlig veldig fort lite attraktivt etter å ha lest at spillet blir mer eller mindre WoW: Elder Scrolls edition... Ja det er nok ikke så lurt å bygge videre på det Blizzard har laget, er omtrent ikke noen som spiller det lenger og det er vel noe av det dårligste innen mmo sjangeren. Eh.... Orginalen vil alltid være den beste uansett.. WoW er langt ifra "orginalen". Men joda skjønner hva du vil frem til, jeg er vel bare mer open minded en endel. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ...Mer open minded? Om du vil være snerkete kan du likegjerne gå hjem. Eg har eit veldig åpent sinn når det gjelder spill, men eg pokkers lite hypp på klone etter klone som gjør så lite forskjellig at du oppnår målene bare fortere og fortere. Å mestre Jedi Knight'en var for eksempel grusomt enkelt når spillmekanikkene er nærmere identiske til WoW. Tok lengre tid å lære seg paladin når eg begynte ein tilbake i begynnelsen av Cata, etter å ha spilt rogue og DK i lang tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Vel nå har hverken jeg eller deg prøvd Elder Scroll Online enda så noe diskusjon rundt hvordan gameplay blir må vi nok bare sette på hold til 2013 en gang. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) WoW er langt ifra "orginalen". Men joda skjønner hva du vil frem til, jeg er vel bare mer open minded en endel. Blizzard tok idèer fra alle andre når de lagde WoW og fikkd em til å fungere sammen, så WoW i seg selv er ikke orginalen, men det ansees fortsatt som gudfaren innenfor theme park MMO's. Det var det første MMO som var enkelt nok til at majoriteten av spillere kunne ha det gøy ved siden av de som anså seg selv som hardcore. Og jeg skal ikke dømme TES:O nedoenom og hjem før det har vist hva det er godt for. Men når de sier at de skal kjøre klasser og levels og ikke real time combat, så går de samtidig vekk fra det som definerer hva TES alltid har vært om. Man hadde klasser i Oblivion og Morrowind, men de klassene var bare ett navn. TES:O slik det ser ut i dag vil være ett spill satt i TES verdenen, men personmekkinga som definerer TES vil være borte. Det eneste positive jeg kunne trekke frem fra det som er lekket så langt er 3 factions, og det holder håpet oppe. Men dette blir ett spill som er nødt til å bevise at det har livets rett før jeg bruker penger på det. Hadde de valgt å lage ett sandbox MMO ala Darkfall, men med skillcap slik at man ikke trengte å grinde alt for å konkurrere kunne det blitt interessant. Dessverre ser det ut til at vi får ett nytt theme park MMO og statistikken for at det lykkes er ikke stor skal man se på titler som har prøvd å konkurrere med WoW. :/ Endret 4. mai 2012 av Squeekie Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Vel nå har hverken jeg eller deg prøvd Elder Scroll Online enda så noe diskusjon rundt hvordan gameplay blir må vi nok bare sette på hold til 2013 en gang. Nå skal eg ikkje gi endelig vurdering enda, men spiillet må rett og slett etablere kvifor i pokker eg bør være det minste interessert før eg gidder å bry meg om spillet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Vel nå har hverken jeg eller deg prøvd Elder Scroll Online enda så noe diskusjon rundt hvordan gameplay blir må vi nok bare sette på hold til 2013 en gang. Nå skal eg ikkje gi endelig vurdering enda, men spiillet må rett og slett etablere kvifor i pokker eg bør være det minste interessert før eg gidder å bry meg om spillet. Ser den, håper dem vet hva dem driver med... Er så mange mmo spill som har sett bra ut men som har vist seg å være kleine greier dem siste årene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå