Gå til innhold

[Løst] Counter-Strike Source bug.. Speedhack uten speedhack.. Video av en demo..

Anbefalte innlegg

Hei.. etter jeg la inn xp home på pcen (pga lite ram,2Gb) har jeg fått en rar bug som bare oppstår i hytt å pine.. Spesielt etter brukt youtube/facebook/videolan osv... som pcen har stått på en stund.

Eneste måten å fikse dette på,er å restarte pcen..Da virker alt normalt igjen..

og rareste er at tiden,klokka går fortere,og man får mer speedhack om man kan kalle det etter mer fps,jo raskere løper man og skyter fortere :o

Til og med når lager lokal game,løper gisselene like raskt som meg,dvs fortere etter mer fps..

Noen som opplever denne bugen? Er slitsomt å joine en server,å når man begynner første runde å løper fortere en faen før man merker det selv etter 5 sekunder... Men da begynner jo folk å hyle "SPEEDHACK,BAN HIM"

Er jo litt kjedeligt å bli tolka som en cheater når man ikke gjør det..

Har lurt på om det kunne vært bug i driveren til skjerm-kortet..Men da skulle

det vel vært hele tiden og ikke tilfeldig?

Har lastet opp en demo fra spillet og lagt ut på youtube..Så kan dere se selv.. video/musikk går i x1 hastighet så er bare cs:s

(Har ikke testet half-life 2 eller andre spill om det er samme bug der,skal teste,så kommer til å oppdatere om det er i alle source energi, og teste gamle cs 1.6 for å se om det er alle,eller bare "source energi"

Demo video av cs_italy..

http://youtu.be/1Dyi77n8lLU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har samme problemet? Skjerm-Kortet er et Nvidia Gt 220.

Grafikk driver: 301.20

Som er siste versjon..

CPU type : DualCore AMD Athlon 64 X2 Black Edition, 3200 MHz (16 x 200) 6400+

Hoved-Kort: MSI K9N SLI (MS-7250 v2)

OS: Windows xp home Service pack 3 (Alle Windows oppdateringer installert)

Dette fikser seg av en reboot av pcen... Så er enten etter bruk av youtube/facebook/spotify dette skjer..Men helt tilfeldig når skjer.. ikke peiling hva som "trigger" det

Tror jeg må bestille mer minne...Men tror jeg kjøper nytt HK,Cpu,Minne,SSD Disk når skattepengene kommer....

Men mens jeg må bruke xp istedenfor win7 pga bare har 2Gb minnekort,Som blir for lite på win7,Derfor bruker xp midlertidligt... Har lovlige lisenser på xp home og win7 Så er bare pga win7 bruker så mye minne at bruker xp nå...Må jo ha noe minne å spille med også :)

Absoluttt ingensom får "gratis speedhack" ? for å si det sånn... Jo mer FPS,jo fortere går spillet...

Vil ikke bli banna fra servere...Kjipt vis en Admin der ser at man løper kjappere sammtidig jeg merker bugen.. :(

Er det bare min pcen som har speedhack uten hacke programmer som cheatere bruker?

Syns det er merkeligt at det er muligt...

Edit: Beklager skrivefeil...Er litt full på alk. idag :)

Endret av galaxee
Lenke til kommentar

Testet at når dette skjer,er Half-Life 2 osv.. helt normalt... Prøver å poste på steam forum,Men det tar vist tid etter registrering at man får poste pga administrator må godkjenne også..Som tar fra 4-12 timer..

Restart av steam,funker ikke. Må restarte pcen.

Endret av galaxee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...