paroa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei, jeg har en svært ivrig 7åring som spiller fotball døgnet rundt. Nå har de akuratt startet med fotballkampene og vi ønsker og analysere dette sammen etterpå slik at han kan lære hvordan han kan håndtere kampsituvasjoner bedre. Jeg har sett på endel forskjellige programmer, men alle koster enten veldig mye penger å er ment for storklubber eller så gjør de ikke det vi ønsker. Det vi ønsker er å kunne analysere fotballkamper slik de gjør på tv, men også statestikk som gode/dårlige passninger, skudd på mål/utenfor osv. Han har allerede micoach chippen i skoene som tar opp noe statestikk. Er det noen som har noen forslag til programmer som gjør dette? Gjerne med video analyse, eller er det greiest og bruke excel til statestikken og f.eks. longomatch til video analyse? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Kan legge til at de spiller femmerfotball og jeg har prøvd statzpack, men det var håpløst og registrere live på en smartmobil da alt går så fort i femmerfotball. Lenke til kommentar
NiklasN Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg jobber med kampanalyse i en tippeligaklubb og vi bruker et program som heter Interplay-Pro. De har et vennlig program for foreldre som heter Interplay Mini-Pro. Etter å ha fått presentert dette av utvikleren så mener jeg det er et veldig godt program for de som ønsker det veldig enkelt. Her kan du kode mens kampen går. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Takk for svaret NiklasN, jeg hadde faktisk installert programmet allerede, men det stoppet opp i registreringen av lisensen. Jeg ble litt skeptisk når det ikke fantes noen prøveversjon, men nå har jeg kjøpt lisens så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Interplay Mini-Pro var litt av en nedtur, du kan bare tagge høydepunkter i filmklippene og eksportere avi filmer med høydepunkter fra kampen. Ikke noe analysefunksjoner i dette programmet som jeg har funnet så langt, da må man nok ha pro. Edit: Her kan dere se resultatet http://www.youtube.com/watch?v=rp4Q-4Z8Kug&feature=youtube_gdata måtte legge inn musikken i live movie maker siden eksporten kom ut fra interplay uten lyd og i ganske dårlig kvalitet, men det kan man sikkert stille litt på. Gutten med nummer 19 på ryggen er 7åringen min. Endret 31. mai 2012 av paroa Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Interplay Mini-Pro var litt av en nedtur, du kan bare tagge høydepunkter i filmklippene og eksportere avi filmer med høydepunkter fra kampen. Ikke noe analysefunksjoner i dette programmet som jeg har funnet så langt, da må man nok ha pro. Edit: Her kan dere se resultatet http://www.youtube.com/watch?v=rp4Q-4Z8Kug&feature=youtube_gdata måtte legge inn musikken i live movie maker siden eksporten kom ut fra interplay uten lyd og i ganske dårlig kvalitet, men det kan man sikkert stille litt på. Gutten med nummer 19 på ryggen er 7åringen min. Dette laget ser kjent ut, la meg gjette: DFI? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Riktig det johan1, er du fra Drøbak? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Riktig det johan1, er du fra Drøbak? Er fra Ski. Regner med at han skal spille cup i morgen? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Nei, ingen Cup idag. De har vært på Grünercup for noen uker siden, men jeg vet ikke om de skal på noen flere cuper iår. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei, ingen Cup idag. De har vært på Grünercup for noen uker siden, men jeg vet ikke om de skal på noen flere cuper iår. Hmm, Ski Mini Cup trekker jo veldig mange lag, spesielt lagene i follo-området. Lenke til kommentar
erikthorsen Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kan legge til at de spiller femmerfotball og jeg har prøvd statzpack, men det var håpløst og registrere live på en smartmobil da alt går så fort i femmerfotball. var det ironi det med at det går fort i femmerfotball? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Nei, ingen ironi. Det går mye fortere en 11 fotball og det er vel også meningen at så mange som mulig skal få så mange touch på ballen som mulig. Da rekker du ikke å registrere en god passning før ballen har blitt sendt videre både 3 og 4 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå