VitroVine Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen råd til gaming skjerm med full HD, widescreen? Om noen har både HDMI og DVI-D porter så hadde det vært bra Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen råd til gaming skjerm med full HD, widescreen? Om noen har både HDMI og DVI-D porter så hadde det vært bra Proffbruk eller bare sånn "whatever" kan selv anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635503 har den som hovedskjerm og jeg synes selv den fungerer plettfritt Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 120Hz http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=749027 1 Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 FiveInLine, Samsungen ser ganske bra ut, men skjer med at den koster sånn veldig mye mer på Dustin enn på komplett? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 FiveInLine, Samsungen ser ganske bra ut, men skjer med at den koster sånn veldig mye mer på Dustin enn på komplett? Det som skjer er vel stort sett at dustin har en dyrere pris på den. Mao bør kjøpes fra komplett Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Ja Den ser veldig! Med 3D og greier Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 På samsungen står det at den ha DVI-D(dobletlenke) port. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Kanonkule Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Uten DVI-D vil du ikke kunne bruke 120hz eller 3D Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Uten DVI-D vil du ikke kunne bruke 120hz eller 3D Det står ikke noe om at man får med en double Dvi-D med Sasmungen, hvor kan jeg kjøpe en slik kabel? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det går jeg ut fra du får med.. Det fikk da jeg med min Asus 120Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå