The_shooter Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei var på sesjon i 2010 og ble tjenste dyktig, men ville utsette militæret litt pga høyskolen, og da satt jeg opp 3 valg og sa at jeg kan ta førstegangstjeneste når jeg er ferdig med skolen. Dette er da siste året og er ferdig nå til sommeren, men har fortsatt ikke fått innkalling til militæret, jeg er 21 år gammel og lurer på hva jeg kan gjøre slikt at jeg kan ta førstegangs tjeneste nå til sommer eller januar. Vil helst bli ferdig med det før jeg begynner å jobbe, takk for all svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ta en telefon til VPV og forklar situasjonen. Lenke til kommentar
LisM Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Enig med ^Th0mas^. Jeg ringte i januar og spurte om de hadde ledige plasser i sommer. Har tidligere, i 2009, sagt nei til førstegangstjeneste etter jeg fikk innkallelse (er jente), men var ikke noe problem å komme med på rekrutten i sommer etter at jeg ombestemte meg Men nå kan det kanskje være litt sent for sommeropptaket hvis de ikke har noen som har trukket seg eller fått utsettelse. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå