Nilsen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Geforce GTX 690 er sluppet, dette mener verden om ytelsen. Nå er Nvidias råtass offisiell Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Dere slipper helle ikke unna tull og tøys tollen? Skal tro om det er derfor de sendte kubeinet, for gi dere noe å fikse tollen med? 4 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tollvesenet har alltid en tendens til å stoppe morroa, kjedelige folk Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Det ble sikkert stoppet fordi det kommer i en trekasse som det står "Caution" på. Når de så at det var Nvidias nye topp kort måtte de selvfølgelig teste det for å se at ikke noe var galt Endret 3. mai 2012 av Fredtrix Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Om noen år kommer neste NV toppkort i en stålkasse og NV sender en skjærebrenner neste gang 2 Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tollen ante hva det var i pakken og lugget det til litt gaming på kontoret, bare for å teste det 1 Lenke til kommentar
jitnekonni Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!!!!! Gla jeg er en voksen mann som kan smykke meg med skjermkort som står i stil med kåken min <3 2 Lenke til kommentar
Bruvva91 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tollkontoret stoler vel ikke på noen som helst lenger, og driter i at det står stempla "test sample" eller "gift", kanskje fordi mange utenlandske stempler alt de sender med dette for å være "snille" mot kundene.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hvilken Norsk butikk har disse inne? Blir vel med 7mai da... Lenke til kommentar
blinc Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ligger en bra test av GTX690 på tollvesenets hjemmesider.. 4 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Da blir det bestilling snart tror jeg Netshop sier både 6 og 7ende mai Ubekreftet. Komplett sier 17 mai. Endret 4. mai 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
zebe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvilket lem må jeg amputere for å få klørne i dette kortet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Tollvesenet kan faktisk brenne i H***** , slik dere opplever det her gjør jeg med ca hver tredje pakke. De har ikke noe press på seg for å levere eller gjøre en god jobb på noe som helst måte og det merkes... Merket Trollet i meg blusset opp når jeg leste dette ARGHHH En pakke kan bruke 2 virke dager fra USA, hadde pakken fått lov til å fortsette med Fedex hadde jeg fått pakken levert der jeg var når de ringer samme dag som annkomst, som feks på jobben. Men kommer pakken i kloen på Tollen når pakken feks koster over 200 kr (som forøvrig er en latterlig lav pris som har stått altfor lenge og er Postens store melkeku for å sitere en ansatt av posten.no, burdet minst vært satt opp til 1000kr) må man bare smøre seg med den største tuben tålmodighet man kan finne. Endret 4. mai 2012 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ser jo videre ut som en Ren Papir Lansering da, kan nesten virke som 680 gtx også var det men sannheten med dette kortet er nok heller at det har solgt i bøtter å spann. AMD liker nok dette svært lite, nVidia kom Kraftig tilbake etter en for sen lansering av sin serie litt for kraftig etter AMD sin smak skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå