Odesseiron Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Frozen Synapse-skaperen forklarer oss hvorfor han nesten gir opp sjangeren. Les hele saken Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) uten all dritten rundt Amen! Endret 3. mai 2012 av WhiteFire Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Måtte le når jeg så kommentarene hans om Starcraft 2. Jeg orker ikke spille Starcraft 2 fordi jeg ender opp med 200 i puls og et stressnivå som er over alle grenser. Jeg lærte en kompis av meg basiskonseptene man må ha på plass for å bli god. Kommentaren hans etter en liten stund var: jeg orker ikke bli god i dette spillet. Det har en sykt høy ferdighetstak og man kan spille det 8 timer om dagen i flere år og fortsatt bli bedre. Jeg har byttet ut tradisjonelle sporter som fotball/ishockey med å se på Starcraft 2, hovedsakelig GSL. Spillet er svært morsomt å se på. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har du ikke prøvt Ringeness Herre 1,2 og Heksekongen har du gått glipp av noen av di beste strategispillene! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bare for å svare på overskriften. Starcraft 2 Age of Empires Online Sins of a Solar System Total War: Shogun 2 Anno 1404 Der har du fem helt fantastiske strategispill! Lenke til kommentar
Knaskr Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Elsker Frozen Synapse, stilig at dere får til intervjuer som dette! Lenke til kommentar
IceVamp Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Xenonauts ser ut til å bli et bra strategispill type XCOM og laser squad. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Stilig å få sjå kva Mode7-folk tenkjer på. Prøv å vri ut info om det "meir ambisiøse" prosjektet deira! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) men var bra av gamer og lage ein artikel rett etterpå med CoH2 annonsert Endret 4. mai 2012 av BonBattery Lenke til kommentar
Nev Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Litt skuffet over at dere ikke nevner at Paul Taylor også lager den virkelige fantastiske musikken til Frozen Synapse under navnet nervous_testpilot. I tillegg lager han god chiptune musikk under navner _ensnare_ Endret 7. mai 2012 av Nev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå