rvenes Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har lyst å prøve Towerdefence igjen i WarCraft 3. Fant igjen coveret med cdkey i gammal eske, regsiterte key'n på battle net og fikk lasta ned spelet. Det funka fint det! Men eg hugsar ikkje igjen kordan eg fikk til towerdefence i spelet... Det er jo alvorlig mange år sida sist. Men til å være så gammalt spel, må eg sei grafikken ikkje var så aller verst da eg testa det så vidt her. (vanlig, ikkje td) Kanskje eg heller skulle gått for StarCraft 2 og den towerdefence greia, men den skjønte eg ikkje så godt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 TD er vel custom maps, som du må spille online for å laste ned. Går sikkert å laste ned på andre vis, har aldri prøvd. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 http://www.epicwar.com/maps/ Der kan du søke på Tower Defense, Green TD, Mafa TD osv. Du bør gå innom online delen av wc3, forsatt mange som spiller TD. 1 Lenke til kommentar
Jenbu Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvis du tenker på den bonus mappet i campaignen så er det den banen der Kael'thas rømmer fra fengsel. Ganske sent i human campaign mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå