kans Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei! Jeg er litt på leting etter noen nye band/artister, føler jeg sitter litt fast i det jeg hører på fortiden, og jeg har lyst til å dykke litt lengre ned i noen sjangre jeg bare har dyppa stor tåa nedi. Så lurer litt på hva dere anbefaler av band/artister i sjangrene, Rock, Indie Rock, Surf rock, Rock. Jeg stiller svakt i disse sjangrene å som musiker interessert i å utvide horisonten. - Kans Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) The Antlers - Hospice, jævla knall musikk. Skaff deg hele skiva, sett den på, legg deg nedpå, og NYT turen gjennom hele albumet. Det er også lov å laste ned! Den er jo bare så bra at man bare MÅ kjøpe den etterpå Endret 3. mai 2012 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
kans Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Tok en "titt", var helt okay. Ikke helt min kopp med te, litt .. uhm.. "sært"? Men takk for forslaget! - Kans Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Albumet burde helst lyttes til som en helhet, det er en utrolig sart og vakker historie inni der Ellers liker jeg She wants revenge ganske godt også, det er musikk med mer ''futt'' i, mens det fremdeles kanskje kan være litt ''sært''. Jeg falt spesielt for ''tear you apar''. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 En som jeg anbefaler på det sterkeste: deadmau5. Han er bare fantastisk. Du måååå høre på han Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Innen indierock vil jeg anbefale Arctic Monkeys, General Fiasco, Air Traffic og Two Door Cinema Club, 1 Lenke til kommentar
kans Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Innen indierock vil jeg anbefale Arctic Monkeys, General Fiasco, Air Traffic og Two Door Cinema Club, Takk - Kans Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Den beste anbefalningen er at du ordner deg en last.fm-profil, hører på litt musikk, og skjekker anbefalningene. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Faller kanskje ikke helt under sjangerene du nevnte, men hvis du liker sørstats rock/blues/soul, vil jeg anbefale Alabama shakes http://www.youtube.com/watch?v=Le-3MIBxQTw&hd=1 Endret 30. mai 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 The Shins - No down The Black Keys - Gold on the ceiling Arctic Monkeys - Fluorescent adolescent Cage the Elephant - Ain't no rest for the wicked Band of Horses - Dilly Foo Fighters - Everlong Foster the People - Houdini Hockey - Song away Kasabian - Underdog The Wombats - Moving to New York Team me -With my hand covering both of my eyes Two door cinema club - something good can work White lies - Bigger than us Bombay bicycle club - shuffle Håper noe av det faller i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå