HelloKjersti Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det eksperimentelle Move-spillet har høye ambisjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Artig...men Personal 3D Viewer selger enten ekstremt dårlig eller så er etterspørselen voldsomt høy da det ikke har vært mulig å bestille denne på nettsiden her i Norge på over et halvt år.... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg blir vel ikke akkurat overbevist i positiv retning når de snakker om "widely available consumer electronics" bare for å bruke halve filmen på å bygge opp en arena en fyr kan bruke til å gå bak en gris i 3D. 1 Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Jeg blir vel ikke akkurat overbevist i positiv retning når de snakker om "widely available consumer electronics" bare for å bruke halve filmen på å bygge opp en arena en fyr kan bruke til å gå bak en gris i 3D. Nå virker det for meg som at skjermen er der for å vise oss hva han ser. siden han har på seg personal 3d viewer. Dette er jo helt egentlig eldgammelt nytt. Husker når Virtual reality skulle bli det nye store... kanskje på tide at denne teknologien får en renesanse? Jeg husker fortsatt den gangen jeg testa VR på en messe, med headsett med tracking og en hanske for interaskjon, Alt var med enkel vektorgrafikk, men vanvittig imponerende om imersive, kan bare gjette på hvor enormt intenst de kunne gjort noe sånnt i dag. Ta også en titt på denne for et liknende eksperiment med FPS-genren: http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY Endret 4. mai 2012 av Dipso 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er visst ikke så morsomt med datura. Man har ikke mulighet til å skille virkelighet og innbilning. Reflekterer spillene deres navnet på selskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå