KLB Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Et eller annet driver nå gjøn med meg. Tidligere så skrudde GPSen seg på når et fysisk program var aktivert for å benytte GPSen. Nå skrur GPSen seg på uansett, og jeg har kun "GPS Satelitter: La programmer bruke GPS for å finne posisjonen din" aktivert. Om jeg også skrur av denne, må jeg fysisk inn og aktivisere GPS når jeg skal bruke GPS relaterte programmer. Noe som er tungvindt. Hvorfor funker ikke dette automatisk lenger? Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har prøvd webtop? Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Så... fremdeles ingen oppdatering til Jelly Bean tilgjengelig? Lenke til kommentar
KLB Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Vet ikke engang om JB vil være noe å satse på. Denne Dr*tt telefonen ble så treg, og lite responsiv etter siste oppdatering at jeg har lyst å hive den veggimellom flere ganger daglig. Det er fremdeles ikke kommet en løsning som gjør at den kan bruke det eksterne SD kortet til lagring av f.eks Spotify musikk. Endret 30. januar 2013 av KLB Lenke til kommentar
mesha Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Vet ikke engang om JB vil være noe å satse på. Denne Dr*tt telefonen ble så treg, og lite responsiv etter siste oppdatering at jeg har lyst å hive den veggimellom flere ganger daglig. Det er fremdeles ikke kommet en løsning som gjør at den kan bruke det eksterne SD kortet til lagring av f.eks Spotify musikk. Kan si meg enig i brukeropplevelsen - har vært horrible til tider! Jeg har rootet telefonen og innstalert custom rom (Eclipse) i håp om "bedre" telefonen. Så langt har brukeropplevelsen vært veldig bra, men frykter dette kommer til å avta med tiden. Jeg kan komme med tilbakemelding om en måneds tid! Noen andre som har erfaring med custom roms på denne telefonen? Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hmm, snodig for meg å høre så negative opplevelser folk har når det gjelder denne telefonen. Personlig har jeg ingenting vesentlig å utsette ved den. Skjermen er i toppsiktet, god byggekvalitet, god lyd ved samtaler, ytelse/responsitivitet er bra nok - tung multi-tasking gjør den tregere, sant nok, men ikke noe stort problem for meg. Ellers bruker jeg den med minimale endringer - ingen custom roms e.l. Men best av alt, og eneste grunnen til at jeg valgte akkurat denne telefonen er selvfølgelig en batteritid som ingen annen smarttelefon kan matche. Kona har en LG Optimus-et eller annet- og hun er heldig om den varer ut dagen. Med tilsvarende bruk varer min Maxx opptil fire døgn. Venter dog på JB oppdateringen. Ellers vil jeg vise til denne posten til de av dere som måtte oppleve problemer: Må innrømme at ICS har ikke fungert så bra som jeg hadde håpet på. Min erfaring frem til nå er at det er langt flere kræsj i appene og at selve telefonen henger når det multitaskes. Etter å ha lest litt rundt på nettet fant jeg ut dette er et velkjent problem og Motorola jobber med ny oppdatering. Det ser ut som noen har kommet med en midlertidig løsningen til noen av problemene hvertfall, og løsningen er å "wipe cache partition". Jeg har selv gjort det, og jeg opplever at telefonen går bedre (til nå hvertfall). Her er guide jeg fulgte: 1. Power off the phone 2. Hold the Volume Down, and Volume Up buttons and push the Power Button for about 3 seconds to get to the HBOOT screen 3. Press Volume Down to scroll down to Recovery 4. Press Volume Up to select Recovery 5. When the Android lying on his back with the Triangle above his chest appears, press Volume Down and Volume Up at the same time. 6. Press Volume Down repeatedly to scroll down to “wipe cache partition” then press the Power Button to select it. 7. Once it completes the wipe, the blue menu will appear again. Make sure “reboot system now” is selected, and press the Power Button to restart the phone. Kilde: http://www.gottabemo...andwich-issues/ Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har ikke gått en hel måned enda med custom rom, men jeg kan si at så langt opplever RMen langt mer stabil, og ikke minst raskere! Har ikke gjort noen tester på dette, men jeg tror også batteriet varer lengre! Custom rom jeg bruker er Eclipse Razr ICS v1.2 GSM-Port og ble installert ved hjelp av Saftstrap Lenke til kommentar
KLB Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Kommer til å se meg om etter noe bedre. Vel og bra med batteritid, men når den er så treg, og lagger så mye så blir det et ork. Synd at det ikke er noen gode alternativer med samme batterikapasiteten, men da får jeg heller leve med å lade den ved en hver anledning. Muligheten for externt minnekort på Motorolaen er også bare juks, og kan bla enda ikke brukes til å laste ned spillelister fra Spotify. Gleder meg til å bytte, og vil mest sannsynligvis gå tilbake til noe fra HTC. Endret 23. mars 2013 av KLB Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvor lenge varer egentlig batteriet på denne telefonen? Da tenker jeg med helt vanlig bruk. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Vanskelig å definere 'helt vanlig bruk', men for meg varer batteriet i opptil fire døgn med hva jeg vil kalle moderat til høyt bruk. Personlig er jeg veldig fornøyd med denne mobilen, og ville aldri byttet den ut med en med dårligere batteri. Lenke til kommentar
KLB Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Greier 2,5-3 dager med ganske heftig bruk. Men igjen.... batteritid er det eneste denne telefonen har å skryte av imo!! Dessverre er Motorola skikkelig dårlige på regelmessige oppdateringer (etterhvert som ting dukker opp). Og om man tar det opp med deres kundeservice så sparker de bare ballen over til 3 parts leverandører. Etter siste oppdateringen har telefonen blitt skikkelig treg. Den henger og krasjer daglig. Når jeg tenker tilbake har jeg angret siden dag 1 på at jeg lot kona overta min gamle HTC Sensation. Den virker helt feilfritt fremdeles selv om den er "gammel". (Men batteritiden suger. på den får man 1-1,5 dag). Men om man er ute og kjører, eller sitter på jobben får man jo ladet så da er ikke problemet like stort. Begrensningen og problemene kommer når man skal på fjelltur el. Da må man være kreativ ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå