Gå til innhold

Batterikongen Motorola Razr Maxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve nettleseren Chrome på Razr Maxx.... men får beskjed når jeg prøver å laste ned at den ikke støtter telefonen min. Finner den heller ikke på "butikken"(Play). Mener jeg hadde den tidligere.

Kan det ha noe med at min Maxx enda ikke har ICS?

Ja, du må ha ICS for å kunne installere Chrome.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Rulles ut nå, så det er bare å sjekke for oppdateringer daglig!

Android 4.0 finally hits European Motorola RAZR and RAZR MAXX

Gleder meg til neste uke, da håper jeg Motorola viser fram Razr HD på IFA.

Atrix HD er helt grei, men liker Razr designet bedre.

Liker også Xperia-serien til Sony. Spesielt Ion som nå kommer i en HSPA utgave for oss europeere.

Har sjekket hver dag de siste to ukene og har hittil fått samme beskjed: "Enheten din er oppdatert! Ingen oppdatering nødvendig på dette tidspunktet".

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har et enkelt spørsmål bare, som jeg håper noen vil ta seg tid til å svare på. Jeg begynner faktisk å lure på om jeg fikk den vanlige Razr modellen, ikke Maxx versjonen. For jeg har kun 8mg interminne, ikke 16 slik det står at den skal ha. Det fulgte heller ikke med noe minnekort. Og under Innstillinger på 'Om telefonen' på 'modellnummer' står det kun: XT910. Ordet Maxx er altså ikke nevnt. Så jeg begynner å lure på om jeg har blitt lurt. Bestilte fra Proshop. Kan noen være behjelpelig med å bekrefte/avkrefte mine mistanker om at jeg kun har fått en vanlig Razr?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Ah, så den vanlige Razr-en har den uttredende bulen ved kameraet. Hvilket betyr at jeg faktisk har Maxx :-) flott. Men snodig at jeg ikke har 16gb innebygd minne og at det ikke fulgte med minnekort. Men det er bagateller. Jeg kjøpte jo telefonen kun pga det store batteriet, så. Må innrømme at jeg savner fysisk QWERTY da (Experia Pro), men de har tydeligvis sluttet helt å lage slike telefoner med Android dessverre. Også synd at det virtuelle tastaturet på Android er så dårlig - sammenlignet med iPhone (med langt mindre skjerm). Har testet ut en del alternativer og funnet ut at Smart Keyboard Pro er det beste alternativet (det som kommer med denne tlf er virkelig begredelige greier).

Uansett, mange takk for info :-)

Lenke til kommentar

Har du prøvd Swype? Jeg har aldri vært fan av å taste på software tastatur, men Swype er bare en drøm å bruke:)

Det finnes også innebygd "Swype" på Razeren. Holder du inne "Shift" knappen om jeg husker rett så kan du få opp valg hvilket tastatur du vil ha. Ellers kan du alltids sjeke dette ut gjennom innstillinger på selve telefonen.

Men jeg ville anbefalt Swype, selv om det er forsatt beta!

http://www.swype.com/

Lenke til kommentar

Ja, det så bra ut, men kommer den i en europeisk versjon? Har en (død) Motorola Milestone liggende - det var en god Android mobil, men savnet norsk/nordisk tastatur. X10 Mini Pro, Mini Pro og Experia Pro har de beste tastaturene etter min mening, men de er dessverre litt utdaterte nå, og jeg har mine tvil for at Sony lanserer en ny versjon...

Jepp, prøvd Swype flere ganger, men aldri klart å bli komfortabel med det.

Lenke til kommentar

Beklagelig vis ikke. Den tilhører forrige generasjon lapdock og er ikke kompatibel med razr/ razr maxx.

Noen som vet noe om ics-oppdateringen her til lands?

Den skulle vel strengt tatt ha kommet allerede.

Oppdateringen skal komme i løpet av tredje kvartal. Det laaaaang tid, eller den kan komme i morgen.

Endret av gingerviking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...