cabo Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Lurte på å kjøpe en slik jeg og ja men rart det kun er Netonnet som tilbyr den...? Blir litt skeptisk når den knapt er tilgjengelig i nettbutikker. Ser Netonnet ikke har den på lager lenger heller... Lenke til kommentar
hessel Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Den er vel utsolgt? Det kommer snart test på Amobil. Lenke til kommentar
andreas y. Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 no har dustinhome fått den inn til 4190kr. http://www.dustinhome.no/product/5010638194/motorola-razr-maxx/?csref=Pricecompare_mediahuset_2068 Lenke til kommentar
akamond Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Kjøpte maxx fra Dustin nå. Betalte 4060 kr inkl frakt (student). Helt greit. Gleder meg til telefonen kommer. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Cool. Fint hvis du skriver en omtale du også! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Må si denne er veldig interessant. Har en HTC One X som nå er på reparasjon så jeg har sett litt på andre telefoner i mellomtiden dersom det skulle vise seg at det ikke lønner seg å reparere den, og må jeg si at Razr Maxx frister ganske mye. Jeg har sett meg lei av telefoner som varer i 7 timer ved normal bruk, spesielt på reise, og selv om det er vanskelig å skulle få en smarttelefon til å vare i tre dager i strekk, må jeg gi kudos til Motorola for å ha fokus på batteritid. 1 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Batteritiden har alt å si for min del. Da trenger jeg faktisk ikke en quad-prosessor på 1,4Ghz; det holder lenge med dual-prosessor på 1,2Ghz i tillegg til 1GB RAM. Razr Maxx er såpass mye mer responsiv enn HTC Desire HD uansett, så det er en betraktelig forbedring for mitt bruk. Siden jeg fikk Razr Maxx på lørdag har jeg ladet den to ganger, og da har den vært i heftig bruk hver dag siden da (installasjoner av apps, mye bilder/video osv). Jeg innbiller meg at ved mindre bruk vil batteritiden holde ihvertfall i tre dager. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hadde Razr Maxx hatt FM-radio, skulle jeg kjøpt den. Det eneste jeg savner på mobilen. Håper andre produsenter også kommer med større batterier på sine modeller. Lenke til kommentar
rolftg Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg bestilte fra Netonnet og fikk telefonen på Onsdag. Er storfornøyd! Har ikke fått satt batteriet skikkelig på prøve enda, men det kommer! Trodde aldri jeg skulle kunne bruke en smarttelefon omtrent konstant en hel dag, uten å måtte lade den. Men joda, nå går det an. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg opplever det samme; telefonen er helt knall. Batteritiden er overlegen alle andre mobiler jeg har hatt. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Bestilte i dag fra NetOnNet. Fikk mail om at det er 5-10 dagers leveringstid, siden den skal sendes frå fjernlager. Hvordan opplevde dere som har fått den fra NetOnNet leveringstiden? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Fikk den 3 dager etter bestilling. Lenke til kommentar
Gullreven Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Omtale av Motorola Razr Maxx Kan du si noe om skjermen på telefonen eller? Er oppløsningen god, lyssterk osv.. selv om det (dessverre) ikke er hd. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Mitt inntrykk av skjermen er veldig bra. God oppløsning, bedre enn HTC Desire HD synes jeg. Lysstyrken er også bedre. God lysstyrke i direkte sollys også. Lenke til kommentar
Gullreven Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Takk for svar. Men det var jo også å forvente ettersom razr har høyere skjermoppløsning enn desire hd. Lenke til kommentar
iraq18 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Unnskyld, jeg har bare et spørsmål . Kan du fortelle meg . Er den mobilen innholder arabisk språk ? fordi jeg bestilte det fra netonnet i forrige uke og jeg trenger arabisk språk . takk for deg . Lenke til kommentar
hessel Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg vet ikke, dessverre. Kanskje det står noe om det på Motorola sine sider? Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Når jeg sjekker trackingen på posten.no nå, så står det bare: "Beklager, ingen treff ble funnet..." Tidligere har den vist at melding om sending er mottatt, men at pakken ikke har blitt registrert på noen terminal. Lurer på hvorfor pakken nå har forsvunnet helt fra trackingen! Endret 27. mai 2012 av pixarus Lenke til kommentar
hessel Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Tror Posten er rette instans å spørre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå