Gå til innhold

Batterikongen Motorola Razr Maxx

Anbefalte innlegg

Lurte på å kjøpe en slik jeg og ja men rart det kun er Netonnet som tilbyr den...? Blir litt skeptisk når den knapt er tilgjengelig i nettbutikker. Ser Netonnet ikke har den på lager lenger heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si denne er veldig interessant. Har en HTC One X som nå er på reparasjon så jeg har sett litt på andre telefoner i mellomtiden dersom det skulle vise seg at det ikke lønner seg å reparere den, og må jeg si at Razr Maxx frister ganske mye. Jeg har sett meg lei av telefoner som varer i 7 timer ved normal bruk, spesielt på reise, og selv om det er vanskelig å skulle få en smarttelefon til å vare i tre dager i strekk, må jeg gi kudos til Motorola for å ha fokus på batteritid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Batteritiden har alt å si for min del. Da trenger jeg faktisk ikke en quad-prosessor på 1,4Ghz; det holder lenge med dual-prosessor på 1,2Ghz i tillegg til 1GB RAM. Razr Maxx er såpass mye mer responsiv enn HTC Desire HD uansett, så det er en betraktelig forbedring for mitt bruk.

Siden jeg fikk Razr Maxx på lørdag har jeg ladet den to ganger, og da har den vært i heftig bruk hver dag siden da (installasjoner av apps, mye bilder/video osv). Jeg innbiller meg at ved mindre bruk vil batteritiden holde ihvertfall i tre dager.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Netonnet og fikk telefonen på Onsdag. Er storfornøyd! Har ikke fått satt batteriet skikkelig på prøve enda, men det kommer! Trodde aldri jeg skulle kunne bruke en smarttelefon omtrent konstant en hel dag, uten å måtte lade den. Men joda, nå går det an. :)

Lenke til kommentar

Når jeg sjekker trackingen på posten.no nå, så står det bare: "Beklager, ingen treff ble funnet..." :ohmy:

Tidligere har den vist at melding om sending er mottatt, men at pakken ikke har blitt registrert på noen terminal. Lurer på hvorfor pakken nå har forsvunnet helt fra trackingen! :hm:

Endret av pixarus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...