Redaksjonen. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Pris, spesifikasjoner og utseende er lekket. GTX 670 blir en liten lekkerbisken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Viktigste for meg er ytelse per watt, derfor er det det jeg er mest spent på. AtW Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Egentlig litt rart at de har den plata under vifta. Skulle jo tro dette var en ypperlig måte å skape rom for luftinntrekk i 3-veis SLI? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Zotac har GTX560Ti med akkurat samme kjøler.. MINI pcb kombinert med vifte på "utsiden" Lenke til kommentar
vitty Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) de må jo ha plate derfor å passe på at luften blir presset igjennom kortet. Til gjengjeld så skulle jeg tro at det er ypperlig til 2 veis SLI da du kan plassere en tredjepartskjøler på det nederste kortet og få fri luftflyt til det øverste. Skulle til og med kunne gå an med litt modding å snu vifta, ta av lokket og få luft fra toppen. Hvis du da setter en tredjeparts kjøler på nederste kortet skulle du også kunne få ganske fin luftflyt på kortene i en 3 veis SLI. Endret 3. mai 2012 av vitty Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Så lenge EK lager vannblokker som passer til dem, så blir det vel et/to slike på meg. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 De har jo plassert strømtilkoblingen nesten midt på kortet, hva er det godt for? :s Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 De har jo plassert strømtilkoblingen nesten midt på kortet, hva er det godt for? :s Strømkoblingene er på enden av selve kortet (PCB). Den bakerste delen er kun vifte. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 De har jo plassert strømtilkoblingen nesten midt på kortet, hva er det godt for? :s Se på undersiden, så skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Egentlig litt rart at de har den plata under vifta. Skulle jo tro dette var en ypperlig måte å skape rom for luftinntrekk i 3-veis SLI? 3-veis SLI er jo en rimelig smal nisje for folk som ikke har så mange praktiske bekymringer, er det virkelig mange som bruker denne type kort til slikt? AtW Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Egentlig litt rart at de har den plata under vifta. Skulle jo tro dette var en ypperlig måte å skape rom for luftinntrekk i 3-veis SLI? 3-veis SLI er jo en rimelig smal nisje for folk som ikke har så mange praktiske bekymringer, er det virkelig mange som bruker denne type kort til slikt? AtW Hadde også hjulpet i tilfelle man har et hovedkort som ikke gir et spor mellom kortene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ser ut som prisen ikke blir så ille, med litt hell vil dette presse prisene på Amd sine modeller nedover sånn at det blir en litt mer spennende konkurranse mellom de to. Neste skjermkort jeg skal oppgradere til bør være : Ca 2K. Stille. Bra bildekvalitet. God Ytelse. Strømgjerrig. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Små kretskort, mye ytelse pr watt, lønnsomme for nVidia mtp. brikkestørrelsen ... Ser ut til at nVidia virkelig har en innertier denne gangen! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som vet om GTX 670 også vil støtte 3 skjermer slik som 680 gjør? Tror jeg kommer til å gå for et 670/660 (som jeg antar kommer) som julegave/dimmegave om de gjør det. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som vet om GTX 670 også vil støtte 3 skjermer slik som 680 gjør? Tror jeg kommer til å gå for et 670/660 (som jeg antar kommer) som julegave/dimmegave om de gjør det. Jepp, 670 kommer, som 680 til å støtte fire skjermer Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) er det virkelig mange som bruker denne type kort til slikt? Folding? Men hvorfor skal man ha flere? Ser dere skrive OMG jeg skal ha 3 slike, ojojoj skal ha 2 slike. Da kan man jo kjøpe en 680 eller 690. Endret 3. mai 2012 av War 1 Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ser ut som prisen ikke blir så ille, med litt hell vil dette presse prisene på Amd sine modeller nedover sånn at det blir en litt mer spennende konkurranse mellom de to.Neste skjermkort jeg skal oppgradere til bør være :Ca 2K.Stille.Bra bildekvalitet.God Ytelse.Strømgjerrig. jeg tenker i hvertfall 660 med en gang får håpe det havner på 2k grensa Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 3k er en grei pris iallefall. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) jeg tenker i hvertfall 660 med en gang får håpe det havner på 2k grensa GTX 660 Ti er ryktet å komme til høsten... lenge å vente Endret 3. mai 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå