Gunder1 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har xp instalert på en gammel seagate 13gb 5400rpm :oops: har en 120gb+80gb utenom, (vet jeg burde hatt xp på en av dem...) Skal kjøpe meg en ny 200gb som jeg vil ha xp (op) på, kan jeg kopiere hele min tidligere c (13gb) slik at jeg slipper å innstalere alt på ny? Anyone Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Nei du må få tak i en Windows CD ja, og det har du lov å kopiere om du bare har en gyldig CD-Key fra den du har nå :wink: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Seff har jeg gyldig key, det er jo kun for å slippe å innstallere en haug med programmer som ligger på de 2 andre diskene... Mente at det er mulig med noe c:/xcopyx et eller annet Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kan bruke en norton-ghost diskett, boote fra denne og flytte hele partisjonen over på den nye disken. Norton ghost, genialt program. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kan prøve med Norton Ghost, men kan ikke garrantere at det fungerer pga XP har noe slags aktiverings greier som muligens kan lage kluss. Har dog ikke brukt XP nok til å si noe 100% sikkert. Kanskje noen andre kan komme med input? Uansett...pass ihvertfall på at du ikke lager den nye C-disken altfor stor, jævlig kjipt å formatere 200gb hver gang du skal installere på nytt Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Du kan bruke en norton-ghost diskett, boote fra denne og flytte hele partisjonen over på den nye disken. Norton ghost, genialt program. Har ikke brukt Ghost før er det noe spes jeg bør vite før jeg skrider til verket... (ps, får ikke disken før om et par dager) Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 http://radified.com/Files/ghost_rad.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå