bergetun Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Er denne tjenesten gammel eller ? Jeg oppdaget den ved en tilfeldighet da jeg skulle finne ut hvor mange inch det er i en meter Skreiv inn 'inch in meters' i google og vips der var svaret Ganskje kult syntes jeg, da jeg aldri har visst om denne tjenesten foer i dag. For dem som ikke har proevd denne google tjenesten foer saa kan du teste den ut med aa taste inn feks : 34 / 34 + 45 - 12 meters in inch bytes in megabits Or whatever you want .. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er mange kule skjulte ting i Google Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 1 light year = 9.4605284 × 1027 picometers... Kult, det visste jeg ikke. Veldig nyttig når man poster mål, vekt, trykk, temperatur og alt mulig annet på amerikanske forum. Takk for tipset :smile: Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 1 light year = 9.4605284 × 1027 picometers...Kult, det visste jeg ikke. Veldig nyttig når man poster mål, vekt, trykk, temperatur og alt mulig annet på amerikanske forum. Takk for tipset :smile: Ja det var en ganske nyttig funksjon, jeg fikk faktisk brukt for i ett netverk simmulerings assignment 1 time etter jeg fant ut av det Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Den tar ikke høyere enn 170! (170 fakultet) .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå