Izex Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvilke ITX (Mini/baby PC) hovedkort er no å satse på (for AMD)? Vil prøve å bygge meg en sånn liten PC til å ha på do hehe neida, skal bare ha en som er lett å ta med rundt 8) Lenke til kommentar
alos Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 tror jeg må skuffe deg, har selv hvert på leting etter ITX kort til AMD men har ikke funnet noe, tror du må gå for intel (noe jeg hvertfall ikke har råd til) eller så får du kjøpe ITX hovedkort med innebygd prosessor. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Jammenjammen jeg vil haaa *Snufs* Skal rote rundt på de beste hovedkort produsentenes hjemmesider og maile og mase på dem om å vurdere å lage ITX hehe Jeg kan jo poste replys på mailer her Lenke til kommentar
alos Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 du får gjøre det, men jeg tror ikke det kun går over natta å konstruere og produsere et ITX hovedkort. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Joooda, jeg får alltid viljen min Neida, men det kan være intresangt å høre hva de sier...Sånne mini PC'er er jo på full fart inn så hvem vet, kanskje dere kan takke meg om noen måneder når ITX kort fra 4-5 produsenter ligger i butikk hyllene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå