ratm Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei jeg har aldri flasha bios før, men tror jeg har skjønner hvordan dette skal gjøres. Det eneste jeg lurer på er om jeg må flashe flere ganger, eller har den siste bios versjonen tilbakekommende kraft?? Altså trenger jeg kun å instalere siste versjon?? http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...NAME=TH7II-RAID Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Prøv å lese readme.txt Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Står ikke noe om akkurat det i readme.txt. Du trenger bare å flashe med siste versjon. Alle tidligere forandringer er tatt med. Bootprosedyra er litt fattig forklart. Lite snipp fra oppskriften til MSI: Boot your system from a Win98 or WinME boot-floppy.How to make boot floppy in case your don't have it ready: For Win9X, You can type [C: format a:/s] from the DOS prompt. For WinMe, You can make a boot floppy from control panel--> add/remove program-->make boot floppy. Remove autoexec.bat & config.sys file if there's any. For Win2000, there's no way to make boot floppy, so you have to either use Win9X or WinME boot floppy. For WinXP, you can make a DOS boot disk. Go to Your Computer, right click drive A:, select Format, select copy system files. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå